افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

اگر حالم خوب نباشد از ریاست جمهوری استعفا خواهم داد

  • کد خبر : 311494
اگر حالم خوب نباشد از ریاست جمهوری استعفا خواهم داد

۱۴۰۳/۰۵/۱۲ ۰۶:۰۹:۳۶ | | کد خبر: 67412 ترامپ گفت اگر رئیس جمهور شود و به دلیل کهولت سن شرایطش مساعد نباشد از ریاست جمهوری استعفا خواهد داد. به گزارش 9 صبح به نقل از همشهری آنلاین، نامزد جمهوری خواهان انتخابات آمریکا گفت در صورتی که رئیس جمهور شود و شرایطش به دلیل کهولت سن مساعد […]

ترامپ گفت اگر رئیس جمهور شود و به دلیل کهولت سن شرایطش مساعد نباشد از ریاست جمهوری استعفا خواهد داد.

به گزارش 9 صبح به نقل از همشهری آنلاین، نامزد جمهوری خواهان انتخابات آمریکا گفت در صورتی که رئیس جمهور شود و شرایطش به دلیل کهولت سن مساعد نباشد از ریاست جمهوری استعفا می دهد.

دونالد ترامپ، 78 ساله، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024، این موضوع را در کنفرانس انجمن ملی روزنامه نگاران سیاه پوست در شیکاگو مطرح کرد.

راشا تودی گزارش داد که فردی در این کنفرانس با برجسته کردن موضوع سن ترامپ از او پرسیده است که اگر رئیس جمهور شود و وضعیت جسمانی اش خوب نباشد، استعفا می دهد یا خیر که دونالد ترامپ بلافاصله در پاسخ به این سوال: “مطمئنا!”

وی افزود: اگر حالم خوب نباشد، قطعا از ریاست جمهوری استعفا داده و کاخ سفید را ترک خواهم کرد.

پس از کناره گیری جو بایدن از کمپین انتخاباتی و نامزدی احتمالی کامالا هریس از سوی حزب دموکرات، این بار توپ در زمین دموکرات ها و به تلافی روزهایی است که جمهوری خواهان رئیس جمهور فعلی را برای انتخابات «بیش از حد پیر» می خواندند. ، اکنون ترامپ با توجه به سن و سالش، رقبای او از او انتقاد می کنند.

جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، عنوان “پیرترین” رئیس جمهور تاریخ این کشور را از آن خود کرده است. اگر او از رقابت کناره گیری نمی کرد و در انتخابات پیروز نمی شد، در پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود 86 ساله می شد، اگرچه پس از عملکرد ضعیفش در اولین مناظره در سال 2024، شانس پیروزی او چندان زیاد نبود و او تحت فشار فزاینده همکاران حزبی او را مجبور به استعفا کرد.

ترامپ 78 ساله همچنین در بیانیه خود تاکید کرد: در دوران ریاست جمهوری خود از سن کنونی جو بایدن پیرتر خواهم بود، اما از نظر ذهنی نه. فکر می کنم برای هر کسی که برای پست های دولتی نامزد می شود، خوب است که تحت آزمایش های شناختی و استعداد قرار گیرد.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.