افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

اگر ترامپ در انتخابات شکست بخورد، دیگر نامزد نخواهد شد

  • کد خبر : 372232
اگر ترامپ در انتخابات شکست بخورد، دیگر نامزد نخواهد شد

به گزارش صبح دوشنبه آیرین از شبکه الجزیره، ترامپ در یک برنامه تلویزیونی درباره نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2028 در صورت شکست در انتخابات بعدی گفت: “اگر شکست بخورم، دیگر هرگز نامزد نخواهم شد و فکر نمی کنم دوباره نامزد شوم.” او همچنین ابراز امیدواری کرد که کامالا هریس را در انتخابات نوامبر شکست […]

به گزارش صبح دوشنبه آیرین از شبکه الجزیره، ترامپ در یک برنامه تلویزیونی درباره نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2028 در صورت شکست در انتخابات بعدی گفت: “اگر شکست بخورم، دیگر هرگز نامزد نخواهم شد و فکر نمی کنم دوباره نامزد شوم.”

او همچنین ابراز امیدواری کرد که کامالا هریس را در انتخابات نوامبر شکست دهد.

به گزارش ایرنابر اساس آخرین نظرسنجی «گاردین»، با وجود رقابت بسیار نزدیک انتخاباتی، پس از مناظره انتخاباتی هفته گذشته، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه، با 2.6 امتیاز از رقیب خود، کامالا هریس، پیشی گرفت.

این رسانه انگلیسی اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 45 روز مانده به حضور رای دهندگان همچنان در هاله ای از بلاتکلیفی به سر می برد.

این گزارش می افزاید: هریس از زمانی که نامزد دموکرات ها شد، در نظرسنجی ها عملکرد خوبی داشته است. آخرین نظرسنجی گاردین نشان می دهد که هریس با 2.6 امتیاز، بین 48.5 تا 45.9 درصد، برتری خود را نسبت به دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه افزایش داده است.

بر اساس نظرسنجی ها، اکثریت رای دهندگان بر این باورند که ترامپ در مناظره 20 سپتامبر با هریس، با انحراف از موضوع مناظره و صحبت از تعداد زیاد هواداران در مبارزات انتخاباتی خود و طرح ادعاهای رد شده در مورد مصرف حیوانات خانگی توسط لوس. مهاجران هائیتی در واقع به هریس باختند.

گاردین نوشت: نظرسنجی های ملی که توسط نیویورک تایمز، فیلادلفیا اینکوایرر و سینا پس از مناظره انجام شد، نشان داد که نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه با 47 درصد مساوی هستند. نکته مهم این است که این نتیجه نشان دهنده برتری جزئی به نفع هریس در مقایسه با نظرسنجی های مشابه قبل از مناظره است.

در همین حال، سایر نظرسنجی‌های ملی حاکی از برتری نسبی هریس است. نظرسنجی Morning Consult نشان داد که هریس با 6 امتیاز با 51 درصد آرا در مقابل ترامپ 45 درصد از آرا پیشتاز است. این بزرگترین پیشتازی هریس از زمانی بود که او جایگزین جو بایدن در صدر نامزدی دموکرات ها شد.

نتایج نظرسنجی قبلی “مشاوره صبح” نشان می دهد که نامزدهای ریاست جمهوری جمهوری خواه و دموکرات از نظر اعتماد اقتصادی با 46 درصد بسیار به یکدیگر نزدیک هستند. در حالی که نظرسنجی “فایننشال تایمز” و “میشیگان راس” (FT-Michigan Ross) که پس از مناظره انجام شد، برتری جزئی هریس را نسبت به ترامپ نشان می دهد.

سوفیا بیگ، اقتصاددان و نویسنده مطالعه Morning Consult، معتقد است که هریس با موفقیت از انتقاد از سیاست‌های اقتصادی بایدن در این مناظره دوری کرد و رای‌دهندگان را با وعده محدود کردن افزایش قیمت‌ها و هزینه‌های نسخه‌ای به خود جلب کرد. مواد مخدر

وی تاکید کرد: اگرچه بسیاری از رای دهندگان از اقتصاد کنونی آمریکا ناراضی هستند، اما کمالا هریس را کمتر از جو بایدن در قبال شرایط اقتصادی فعلی کشور خود مسئول می دانند. در حالی که رای دهندگان به طور مداوم اعلام کرده اند که برای مدیریت اقتصاد بیش از بایدن به ترامپ اعتماد دارند، اکنون شاهد هستیم که هریس شکاف را کاهش می دهد.

آمریکایی ها در روز سه شنبه 5 نوامبر 2024 (15 نوامبر 1403) برای انتخاب رئیس جمهور آینده کشورشان پای صندوق های رای خواهند رفت. برنده این انتخابات دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه 2025 آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.