افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

اگر تایید آمریکا نبود، اسرائیل با ارتکاب جنایات در غزه و بیروت اشتباه می کرد.

  • کد خبر : 381485
اگر تایید آمریکا نبود، اسرائیل با ارتکاب جنایات در غزه و بیروت اشتباه می کرد.

به گزارش آنلاین، روزنامه کیهان نوشت: اگر امضای بایدن، رئیس جمهور آمریکا پشت درخواست نتانیاهو نبود، رژیم صهیونیستی مرتکب چنین جنایت بزرگی شده بود. دیدیم که در کمتر از یک روز دم خروس بیرون آمد و رئیس جمهور جنگ زده روس آمریکا با خوشحالی از قتل شهید نصرالله خبر داد: «کشتن نصرالله عدالت را برای […]

به گزارش آنلاین، روزنامه کیهان نوشت: اگر امضای بایدن، رئیس جمهور آمریکا پشت درخواست نتانیاهو نبود، رژیم صهیونیستی مرتکب چنین جنایت بزرگی شده بود. دیدیم که در کمتر از یک روز دم خروس بیرون آمد و رئیس جمهور جنگ زده روس آمریکا با خوشحالی از قتل شهید نصرالله خبر داد: «کشتن نصرالله عدالت را برای قربانیان او از جمله هزاران آمریکایی، اسرائیلی و غیرنظامی لبنانی به ارمغان آورد. ما از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر حزب‌الله، حماس، حوثی‌ها و هر گروه تروریستی مورد حمایت تهران حمایت می‌کنیم. .

بایدن پس از خوشحالی از جنایتی که مرتکب شده‌اند، با وقاحت از آرام کردن فضای منطقه از طریق ابزارهای دیپلماتیک صحبت می‌کند و می‌گوید: «هدف نهایی ما آرام کردن درگیری‌های جاری در غزه و لبنان از طریق دیپلماتیک است». و اعلام می کند که زمان آتش بس فرا رسیده است!

از همان آغاز جنگ غزه، مشخص بود که مقامات کاخ سفید در یک سناریوی کاملا هماهنگ به دنبال نابودی مردم غزه و سرازیر شدن مقاومت به منطقه بودند تا جبهه مقاومت را در منطقه امن قرار دهند. محدود و در نهایت آتش بس پس از آواره کردن بیش از دو میلیون غزه از سرزمین های خود، سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری و خنثی کردن مبارزات جنبش مقاومت در منطقه.

بنابراین؛ امروز در قتل سید مظلوم، سید حسن نصرالله، نه نتانیاهو و نه دیگر مقامات رژیم کودک کش صهیونیستی را نمی بینیم، اما نوک پیکان اتهام به دستگاه حاکمه آمریکا اشاره دارد که نقشه قتل و کشتار آنها و … تاسیسات آن از جمله بمب های سنگ شکن چند تنی برای یک ساختمان است. طبقات مختلفی در اختیار صهیونیست ها قرار می دهد تا صهیونیست ها به عنوان مجری این جنایات را انجام دهند.

23302

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.