افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اگر بیت کوین سقوط کند، اولین حمایت از آن چه محدوده ای خواهد بود؟

  • کد خبر : 297187
اگر بیت کوین سقوط کند، اولین حمایت از آن چه محدوده ای خواهد بود؟

هادی بهرامی بازار: بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال و بزرگترین پروژه از نظر ارزش بازار، رتبه اول را دارد و توسط بسیاری از تحلیلگران و سرمایه گذاران نماد بازار محسوب می شود. علاوه بر مسائل اساسی، حرکت قیمت آن نیز می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. در سراسر بازار؛ به همین دلیل، با […]

هادی بهرامی بازار: بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال و بزرگترین پروژه از نظر ارزش بازار، رتبه اول را دارد و توسط بسیاری از تحلیلگران و سرمایه گذاران نماد بازار محسوب می شود. علاوه بر مسائل اساسی، حرکت قیمت آن نیز می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. در سراسر بازار؛ به همین دلیل، با تجزیه و تحلیل تکنیکال تسلط، جریان نقدینگی و نمودار قیمت، می توانید داده های عملی را بررسی کرده و از آن برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت یا بلندمدت استفاده کنید. در زیر به تحلیل فنی کوتاه مدت قیمت بیت کوین خواهیم پرداخت و نگاهی عمیق به روند آینده آن خواهیم داشت تا سرمایه گذاران بتوانند در هفته های آینده آگاهانه تر خرید و فروش کنند.

بخش معاملات نقدی بازار ارزهای دیجیتال هفته گذشته با حجم بازار 2.45 میلیارد دلار و حجم معاملات 24 ساعته 78 میلیارد دلار به پایان رسید. روز چهارشنبه حجم معاملات قراردادهای آتی به 4.08 میلیارد دلار و حجم معاملات قراردادهای آتی دائم به 176 میلیارد دلار رسید که 170 میلیون دلار آن از محل سرمایه معامله گران از بازار نقد و زیان شد.

قیمت بیت کوین با نماد BTC در حال حاضر همچنان در مقاومت 72000 دلار است که شکست آن برای رشد بیشتر حیاتی است. در غیر این صورت، با واکنش منفی به این مقاومت، که بالاترین سطح تاریخ است، از حمایت های معتبر 60 و 52 هزار دلاری سقوط خواهد کرد.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین
در چهل روز گذشته، قیمت بیت کوین از 57164 دلار به 67761 دلار با افزایش 18 درصدی رسیده است که در حال حاضر همچنان در اطراف مقاومت 72000 دلار قرار دارد. پیش از این، قیمت چندین بار به این مقاومت واکنش منفی نشان داده بود و باعث افت شده بود. اما حالا باید دید اخبار مثبت و منفی این روزها تا چه اندازه به قیمت فشار آورده است. آیا این مقاومت شکسته خواهد شد یا فعلا زود است؟ تا زمانی که سقف تاریخی شکسته نشود، پشتوانه های 60 و 52 هزار دلاری موجود خواهد بود و در صورت از دست دادن آنها نیز افت بیشتری برای بیت کوین و کل بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می شود. در مجموع به نظر می‌رسد قیمت بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها در مقاومت میان‌مدت آن‌ها دخیل هستند که چند ماهه سقوط، رنج منفی و انباشت قوی و سپس افزایش تقاضا و اخبار مثبت پس از نصف شدن را سپری می‌کنند. ، قیمت ها سر به فلک می کشد.

در بلندمدت، انتظار داریم بازار ارزهای دیجیتال قبل از راه‌اندازی، اصلاح عمیق‌تری را تجربه کند، که یک تخفیف بزرگ و فرصتی عالی برای خریداران ارز دیجیتال و توکن‌های پروژه قدرتمند محسوب می‌شود و پس از آن ممکن است شاهد انفجار بزرگ رمزنگاری باشیم. ; اما در کوتاه مدت، به نظر می رسد که قیمت بیت کوین تمایل به کاهش بیشتر دارد و با مقاومت 72000 دلاری دست و پنجه نرم می کند. توصیه می شود در خریدهای کوتاه مدت و یا حداقل در معاملات آتی به خصوص با اهرم بالا دقت لازم را داشته باشید تا در صورت تغییر روند از صعودی به نزولی دچار تعجب و ضرر نشوید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.