افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

اگر این علائم را دارید، موهای خود را رنگ نکنید/تاس نشوید، مهم است که این موضوع را جدی بگیرید.

  • کد خبر : 285359
اگر این علائم را دارید، موهای خود را رنگ نکنید/تاس نشوید، مهم است که این موضوع را جدی بگیرید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- هر دوره ای معیارهای زیبایی خاص خود را دارد، مثلا زمانی ابروهای نازک و نخی مد بود، اما امروزه بسیاری از افراد به این فکر می کنند که ابروهای خود را در عرض یک هفته رشد دهند تا ابروهای خود را پرتر نشان دهند، بنابراین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- هر دوره ای معیارهای زیبایی خاص خود را دارد، مثلا زمانی ابروهای نازک و نخی مد بود، اما امروزه بسیاری از افراد به این فکر می کنند که ابروهای خود را در عرض یک هفته رشد دهند تا ابروهای خود را پرتر نشان دهند، بنابراین کسانی که می توانند ابروهای خود را رشد دهند، باید اینگونه باشند. به اصطلاح کامل، چون الان مد همین است، به همین دلیل است که بسیاری از افراد مد را در چهره خود و تغییرات آن، مانند استایل، دنبال می کنند، اما همیشه اینطور بودن خوب نیست، زیرا شاید یک مد اصلا به ما نمی خورد. با توسل به آن می توانیم ظاهری زشت ایجاد کنیم که ما را خشنود کند و ما را برای خود غریبه کند.

بنابراین، برای پیروی از هر مدی، ابتدا باید آنقدر از ظاهر خود اطلاع داشته باشید تا بدانید که آیا به شما می آید یا نه. به عنوان مثال، خط چشم گرافیکی این روزها مد شده است تا بدانید که آیا به شما می آید یا نه. فاصله چشم و ابرو باید زیاد باشه تا این مدل خط چشم پشت پلکتون دیده بشه یا مثلا در این بین یه سری رنگ موها زیر عنوان رنگ مو هست که امسال مد شده. خیلی خوب هستند، قدرشان را بدانید، اما برای استفاده از آنها و گذاشتن آنها در موهای خود، ابتدا باید ببینید آیا موهای شما برای رنگ کردن مناسب است و می توانید این کار را انجام دهید یا به رنگ ها و این داستان ها اهمیت ندهید زیرا. این احتمال وجود دارد که موهای شما آسیب ببیند. خیلی زیاد است، زیرا در این مقاله برخی از نشانه هایی را به شما می گوییم که به شما می گویند با دیدن آنها رنگ نزنید، پس مراقب ماه باشید.

خارش و التهاب پوست سر یک علامت هشدار دهنده برای رنگ کردن مو است

اگر از آن دسته افرادی هستید که به طور مداوم موهای خود را رنگ می کنید، باید بدانید که پس از مدتی پوست سر به دلیل رنگ کردن مکرر دچار التهاب و خارش می شود و التهاب و خارش پوست سر یکی از این علائم است، با دیدن این موارد نباید . نگران رنگ کردن موهایتان باشید زیرا بدنتان به شما می گوید که به دلیل مواد موجود در رنگ موهایتان ملتهب و خارش کرده است، پس بهتر است برای تجدید قوا به آن استراحت بدهید!

پس با خودتان مهربان باشید و در چنین شرایطی اصرار نکنید موهایتان را رنگ کنید و در عوض سعی کنید موهایتان را ترمیم کنید و پوست سرتان را درمان کنید. این را هم اضافه کنیم که اگر در این حالت رنگ می کنید باید منتظر علائمی مانند سوزش باشید و حتی ممکن است با تورم در سر مواجه شوید.

اگر این علائم را دارید، موهای خود را رنگ نکنید.

رنگ کردن مو در صورت زبری و شکننده شدن آن ممنوع است.

خب مشخص است که برخی از رنگ ها مستقیماً روی سر قرار می گیرند و نیازی به دکلره شدن ندارند، در حالی که بیشتر رنگ های روشن نیاز دارند که به پایه رسیده و ابتدا موهای خود را دکلره کنید تا به خوبی آن رنگ را بمالند. البته در این میان آن دسته از خانم هایی که از رنگ موی معمولی استفاده می کنند موهایشان آنقدر آسیب نمی بیند اما کسانی که از سفید کننده استفاده می کنند به کوتیکول موهایشان آسیب می رساند و در این حالت موها شکننده و خشک می شوند.

اصولاً تمام موهای سالم کوتیکول دارند و دکلره کردن موهای شما به مرور زمان به کوتیکول آسیب می رساند و در نتیجه موهای شما از حالت صاف و یکنواخت به حالت مجعد و شکننده می رسد، بنابراین در این صورت باید به آن استراحت دهید و این کار را انجام ندهید. رنگش نکن علاوه بر این، یکی دیگر از عواملی که باعث شکستگی مو می شود، ریزش چربی است.

اگر این علائم را دارید، موهای خود را رنگ نکنید.

در دوران بارداری و قاعدگی، رنگ کردن مو بسته است.

خانم های باردار در دوران بارداری به خصوص در سه ماهه اول نباید از رنگ های شیمیایی استفاده کنند، زیرا پوست سر می تواند مقداری از مواد رنگ را جذب کرده و وارد خانه شود و از آنجا در سه ماهه سوم بارداری. یک ماه پس از بارداری، جنین تشکیل می شود و دوران بسیار حساس و آسیب پذیری است. ممکن است این مواد از طریق خون به جنین برسد و به جنین آسیب برساند، بنابراین مادر باید در این مدت رنگ زدن را کاملا فراموش کند و این کار را انجام ندهد. به سمت آن بروید

همچنین به عنوان یک خانم بهتر است موهای خود را در دوره قاعدگی رنگ نکنید، زیرا در این زمان ممکن است موهای شما به دلیل تحریکات پوستی روی بدن، رنگ مورد نظرتان را نگیرد و در نتیجه احساس کنید که چه کسی پولش را هدر داد بنابراین نقاشی در این مدت ممنوع است.

اگر این علائم را دارید، موهای خود را رنگ نکنید.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=285359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.