افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

اگر افسران پلیس افرادی را در اطراف خود ببینند، انگیزه بیشتری برای انجام وظیفه در مواجهه با ناهنجاری ها پیدا می کنند.

  • کد خبر : 29450
اگر افسران پلیس افرادی را در اطراف خود ببینند، انگیزه بیشتری برای انجام وظیفه در مواجهه با ناهنجاری ها پیدا می کنند.

آفتاب نیوز: آیت الله حسینی بوشهری امروز چهارم تیرماه در دیدار فرمانده انتظامی استان قم، پلیس کشور را پناهگاه امن و مسئول حفظ امنیت مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی در قبال ما مسئولیت بزرگی دارد. در واقع حافظ جان و مال مردم هستند». به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رئیس جامعه […]

آفتاب نیوز:

آیت الله حسینی بوشهری امروز چهارم تیرماه در دیدار فرمانده انتظامی استان قم، پلیس کشور را پناهگاه امن و مسئول حفظ امنیت مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی در قبال ما مسئولیت بزرگی دارد. در واقع حافظ جان و مال مردم هستند».

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم افزایش محبوبیت پلیس در جامعه گفت: باید تلاش شود تا اعتماد عمومی به پلیس افزایش یابد. و این به نقش پلیس برمی گردد.

امام جمعه قم با اشاره به تلاش دشمنان برای کم رنگ کردن ارتباط مردم با دین و ارزش ها تصریح کرد: در شهرهایی که هویت دینی و مذهبی بیشتری دارند و مکان هایی مانند بقاع متبرکه و مرجعیت دینی حضور دارند، دشمنان در تلاش هستند تا ارتباط مردم را کم رنگ کنند. با دین و ارزش ها و در شرایط فعلی برای رفع عفاف و حجاب بیشتر سرمایه گذاری می کنند و حتی گروه هایی را برای عادی سازی برخی ناهنجاری ها به این شهرها می فرستند.

وی تقویت هم افزایی و هماهنگی بین نهادهای مسئول را دلیل عقب نشینی دشمنان ارزیابی کرد و افزود: باید هم افزایی و هماهنگی لازم بین نهادهای مسئول از جمله دولت، مجلس، دستگاه قضایی و مجری قانون وجود داشته باشد. و ماموریت ها و سمت ها باید مشخص شود تا در نتیجه نیروهای پلیس در انجام وظیفه خود دچار دلسردی نشوند.

نهادهای فرهنگی باید بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب عمل کنند

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: دستگاه های فرهنگی نیز باید بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب از اعلام گام دوم تا تبیین جهاد و بحث اولویت تبلیغی عمل کنند و اساساً به ایشان عمل کنند. رسالت اسلامی

وی ادامه داد: اولین مشکل دستگاه های فرهنگی، مشکل بودجه نیست. بلکه فعالیت های موازی و عدم وجود مرزبندی مناسب بین فعالیت ها هستند. به همین دلیل جبهه فرهنگی باید یک صدا باشد و کار را تقسیم کند. زیرا اگر آنها با هم متحد شوند و از اقدامات پلیس حمایت کنند، نه تنها مشکلی مانند حجاب حل می شود، بلکه مشکلات دیگری نیز حل می شود.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه نقش مردم در حمایت از پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: در بحث عفاف و حجاب نقش مردم بی بدیل است. چرا که اگر پلیس مردم را در کنار خود ببیند در مقابل ناهنجاری ها با شجاعت بیشتری به وظایف خود عمل می کند.

این سمینار از پلیس حمایت می کند

وی پیشگیری را مهمتر از مبارزه با معلولان دانست و با تاکید بر لزوم حمایت همه دستگاه ها از اقدامات پلیس تصریح کرد: حوزه علمیه از شما حمایت می کند.

سردار سرتیپ محمدرضا میرحیدری در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت پلیس قم در حوزه های مختلف از جمله موضوع عفاف و حجاب، اظهار داشت: امیدواریم این سمینار در راستای حمایت از پلیس، تشویق و تقویت ادامه یابد. روحیه همکاران ما .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.