افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

اگر اسرائیل پاسخ دهد، انتظار نابودی زیرساخت های آن را داشته باشید.

  • کد خبر : 382410
اگر اسرائیل پاسخ دهد، انتظار نابودی زیرساخت های آن را داشته باشید.

۱۱ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۰۰:۱۹:۲۱ ستاد کل نیروهای مسلح: ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: رژیم متجاوز صهیونیستی در صورت مقابله به مثل باید منتظر تخریب گسترده و کامل زیرساخت های خود در سرزمین های اشغالی فلسطین باشد. به گزارش ایلنا، ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص عملیات صادق 2 بیانیه ای […]


۱۱ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۰۰:۱۹:۲۱

ستاد کل نیروهای مسلح:




ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: رژیم متجاوز صهیونیستی در صورت مقابله به مثل باید منتظر تخریب گسترده و کامل زیرساخت های خود در سرزمین های اشغالی فلسطین باشد.

به گزارش ایلنا، ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص عملیات صادق 2 بیانیه ای منتشر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

در پی اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی در ترور مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان و نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در شهادت شهید والامقام محمدرضا زاهدی، شهید بزرگوار اسماعیل هنیه در تهران و پس از آن، ترور رهبران و فرماندهان حزب الله لبنان به ویژه مجاهد کبیر و جان برکف از جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و مستشار شجاع سپاه ایران، سرلشکر عباس نیل‌فروشان، همزمان با کشتار مستضعفین. ملت‌های لبنان و فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان بی‌خانمان، حقوق مشروع حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده و واکنش مناسب آن را ضروری ساخته است.

رژیم غاصب کودک کش اسرائیل و حامیان بین المللی و منطقه ای آن به ویژه حامی اصلی آن یعنی آمریکای جنایتکار باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران در 45 سال گذشته هیچ جنگی را آغاز نکرده و هیچ جنگی را آغاز نخواهد کرد. ، اما در دفاع از حق مشروع خود در برابر هرگونه تجاوز خشونت آمیز از قدرت و قدرت مثال زدنی کوتاهی نمی کند و هر متجاوز شرور در هر سطحی از کاری که انجام داده پشیمان است.

ستاد کل نیروهای مسلح ضمن قدردانی از اقدام مشروع، شجاعانه و مجاهدانه فرزندان ملت رشید ایران در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی ارتش دلاور جمهوری اسلامی ایران ایران و وزارت دفاع مقتدر و حمایت نیروهای مسلح در انتقام و مجازات از رژیم کودک کش و جلاد صهیونیستی این عملیات را حق مشروع خود می داند و هشدار می دهد که در صورت تلافی رژیم متجاوز باید منتظر نابودی این رژیم باشد. زیرساخت‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و در صورت مشارکت مستقیم کشورهای حامی رژیم در تجاوزات و تجاوزات علیه ایران اسلامی. در عین حال مراکز و منافع آنها در منطقه با حمله مقتدرانه و ناگوار نیروهای مسلح مواجه خواهند شد. نیروهای جمهوری اسلامی ایران


انتهای پیام/


تلگرام خبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.