افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
8

اکنون توییتر قیمت سهام و ارزهای دیجیتال را مستقیماً در نتایج جستجو نمایش می دهد

  • کد خبر : 9514
اکنون توییتر قیمت سهام و ارزهای دیجیتال را مستقیماً در نتایج جستجو نمایش می دهد

در میان همه هرج و مرج، توییتر ویژگی مفیدی را ارائه کرد که به شما امکان می دهد سهام شرکت های فهرست شده و قیمت ارزهای دیجیتال را جستجو کنید. برای انجام این کار، کاربران فقط باید نماد دلار و به دنبال آن نماد مربوطه، به عنوان مثال “$GOOG” یا “$ETH” (منهای علامت نقل قول) […]


در میان همه هرج و مرج، توییتر ویژگی مفیدی را ارائه کرد که به شما امکان می دهد سهام شرکت های فهرست شده و قیمت ارزهای دیجیتال را جستجو کنید.

برای انجام این کار، کاربران فقط باید نماد دلار و به دنبال آن نماد مربوطه، به عنوان مثال “$GOOG” یا “$ETH” (منهای علامت نقل قول) را در نوار جستجو تایپ کنند و توییتر قیمت فعلی را نمایش می دهد. این نیز بدون استفاده از نماد دلار در برخی موارد کار می‌کند، اما سازگاری کمتری دارد و همیشه قیمت سهام یا کریپتو را آن‌طور که درخواست می‌شود برمی‌گرداند.

با این حال، هنگامی که کار می کند، کاربران یک تصویر ثابت را مشاهده می کنند که قیمت سهام امروز و نموداری را بدون هیچ گونه اطلاعاتی در مورد محور X یا Y نشان می دهد. پس در پی بردن به آن موفق باشید. احتمالاً، این نمودار قیمتی برای آخرین قیمت بسته شدن آن سهام است، اما آنقدرها هم واضح نیست.

اما اگر کسی بخواهد جزئیات بیشتری در مورد یک سهام یا ارز دیجیتال بداند، می‌تواند دکمه «View on Robinhood» را بزند.

به عنوان محقق اپلیکیشن جین مانچون وانگ اشاره شد، لوگوی روی تصویر نشان می دهد که توییتر داده ها را از وب سایت Tradingview تامین می کند. این شرکت رسانه‌های اجتماعی مشخص نکرده است که آیا در حال ایجاد هرگونه مشارکت تجاری با Robinhood یا TradingView است یا خیر.

توییتر مشخص نکرده است که چه نمادهایی در لیست نتایج جستجوی مستقیم قیمت سهام وجود دارد. شرکت اضافه که در هفته های آینده تجربه کاربری را بهبود می بخشد و سازگاری بهتر نمادها را اضافه می کند. به عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، قیمت سهام شرکت‌هایی مانند Airbnb ($ABNB) و زوم ($ZM) در جستجوی توییتر نشان داده نشد.

هرج و مرج در توییتر

از زمان ورود ماسک به صحنه، چند ماه در توییتر مشغول بوده است. تنها در هفته گذشته، این شرکت سیاستی را اجرا کرد و به سرعت آن را لغو کرد که لینک‌ها و دسته‌بندی‌ها به دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و مستادون را ممنوع می‌کرد. این شرکت همچنین طرح آبی برای کسب و کار را راه‌اندازی کرد که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا برندها و کارمندان وابسته خود را با یک نشان اضافی شناسایی کنند.

در جای دیگر، ایلان ماسک یک نظرسنجی انجام داد و از مردم پرسید که آیا باید از سمت مدیرعاملی کنار برود یا خیر – و 57 درصد از کاربران رای «بله» دادند. چند روز بعد، ماسک در توییتی نوشت: «به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این شغل را بگیرد، از سمت مدیرعاملی استعفا خواهم داد! پس از آن، من فقط تیم های نرم افزار و سرور را اجرا می کنم.

در یک فضای توییتر اواخر سه شنبه، ماسک از بدخلقی های خود در کاهش هزینه ها دفاع کرد و اصلاح طرح پرداخت شده در شرکت. او گفت اگر این اقدامات نبود، توییتر در یک سال آینده با جریان نقدی منفی مواجه می شد.

یک راهنمای سریع برای همه علامت‌ها و نشان‌ها در توییتر

توییتر اکنون قیمت سهام و ارزهای دیجیتال را مستقیماً در نتایج جستجو توسط ایوان مهتا که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود نشان می دهد.





منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=9514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.