افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

اکنون با 1.5 میلیون یحیی السنوار روبرو هستیم/حماس دوباره قیام می کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 402477
اکنون با 1.5 میلیون یحیی السنوار روبرو هستیم/حماس دوباره قیام می کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری شهاب فلسطین از واکنش تحلیلگران و چند رسانه صهیونیستی به شهادت یحیی خبر داد. گناه رئیس دفتر سیاسی حماس این موضوع را بررسی کرده است. بسیاری از تحلیلگران صهیونیست معتقدند که حضور گناه بین مبارزانش و اعتراف. همیشه آویو به این موضوع در عملیات ترور، اظهارات قبلی. همیشه آویو او […]

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری شهاب فلسطین از واکنش تحلیلگران و چند رسانه صهیونیستی به شهادت یحیی خبر داد. گناه رئیس دفتر سیاسی حماس این موضوع را بررسی کرده است. بسیاری از تحلیلگران صهیونیست معتقدند که حضور گناه بین مبارزانش و اعتراف. همیشه آویو به این موضوع در عملیات ترور، اظهارات قبلی. همیشه آویو او پنهان شدن در تونل ها و قرار دادن اسرای اسرائیلی در کنار خود برای حفظ امنیت او و همچنین آخرین صحنه های زندگی خود را انکار می کند. گناهاو را به یک افسانه تبدیل خواهد کرد.

“الیور بزرگ» تحلیلگر خبرگزاری رژیم صهیونیستی تاکید کرد: به گفته مردم فلسطین و حزب الله لبنان، تصاویر آخرین لحظات عمر گناه نشان می دهد که او رزمنده ای بود که تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خونش جنگید، حتی وقتی مجروح شد.

تصاویر منتشر شده گناه این نشان می دهد که وی با وجود مجروحیت های متعدد، در حال نبرد با نیروهای رژیم صهیونیستی در ریفا واقع در جنوب غزه است.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به ناتوانی اسرائیل در درک شرایط فکری حماس، اذعان داشت که گناه او به شخصیت بسیار بزرگتری تبدیل شد.

«پسر آویاد» یک تحلیلگر و نظریه دیگر. پرداخت کننده صهیونیست می نویسد حماس سازمان خود را با افراد واجد شرایط دیگری که کمتر از آن هستند تشکیل داده است گناه نیستند، سازماندهی خواهند شد. گناه یکی از مقامات ارشد حماس، اما همچنین یک سرباز در جنگ چند دهه ای بین اسرائیل و فلسطینی ها.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مربوط به شهادت یحیی بود گناه او می نویسد که این سازمان ها مانند ققنوس هایی هستند که دوباره رشد می کنند و توسعه می یابند. زمانی که عماد مغنیه، یکی از مقامات ارشد حزب الله ترور شد، ساختار اصلی نظامی حزب الله پس از آن شکل گرفت و این موضوع باید همواره مورد توجه اسرائیلی ها باشد.

“بن حمیم” یکی دیگر از تحلیلگران و روزنامه نگاران صهیونیست در پایگاه اجتماعی ایکس می نویسد که گناه حتی در زمان مرگش بر اسرائیل پیروز شد.

بسیاری از تحلیلگران اسرائیلی تصاویر مرتبطی را منتشر کرده اند. گناه وی در آخرین لحظات زندگی خود از رسانه های صهیونیستی ابراز تعجب کرد و گفت که این رسانه ها در ادعای تل آویو در مورد کذب بودن. گناه و حضور خود را در تونل ها و محاصره اسرای صهیونیست نشان داد. این تحلیلگران انتشار این تصاویر را اشتباهی بزرگ خواندند و گفتند که خبر فوت باید اعلام شود. گناه در این زمینه کافی بود و عکس های او منتشر نمی شد.

شبکه تلویزیونی 13 اسرائیل می افزاید که گناه اگرچه او یکی از مقامات ارشد حماس بود، اما با مرگ او به سیستم حماس آسیبی نرسید و ساختار حماس در داخل و خارج غزه باقی مانده است و سیستم مالی آن علیرغم ضربات سنگینی که خورده همچنان فعال است.

این شبکه صهیونیستی نابودی جنبش های مقاومت را غیرممکن دانست و تاکید کرد: حتی اگر همیشه با آنها بجنگیم نمی توانیم آنها را به طور کامل نابود کنیم، زیرا این جنبش ها مبتنی بر ایدئولوژی است.

“مشترک بزرگ» یکی از اعضای کنیسه رژیم صهیونیستی نیز به شهادت اشاره می کند گناه وی نوشت: الان در غزه یک و نیم میلیون گناه وجود دارد و اسرائیل باید استراتژی خود را از حمله موشکی به اشغال این منطقه تغییر دهد و هر اقدام دیگری به معنای گمراه کردن افکار عمومی اسرائیل است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.