افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

اکسسوری ها فقط در گردنبند و انگشتر نیستند / مدل با اکسسوری های پاییزی و سلیقه شما را محک می زنند.

  • کد خبر : 145666
اکسسوری ها فقط در گردنبند و انگشتر نیستند / مدل با اکسسوری های پاییزی و سلیقه شما را محک می زنند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- لباس می تواند انسان را زیبا یا زشت کند. لباس می تواند بیانگر درونیات و شخصیت افراد باشد که می تواند تا حدودی نشان دهد که فرد مورد نظر چه نوع اخلاقی دارد، به چه چیزی اعتقاد دارد و شاید حتی به چه سبکی فکر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- لباس می تواند انسان را زیبا یا زشت کند. لباس می تواند بیانگر درونیات و شخصیت افراد باشد که می تواند تا حدودی نشان دهد که فرد مورد نظر چه نوع اخلاقی دارد، به چه چیزی اعتقاد دارد و شاید حتی به چه سبکی فکر می کند. اما استایل فقط مربوط به لباس نیست و در حالی که تک تک لباس‌ها از بالا تا پایین در ایجاد یک استایل خوب موثر هستند، تکه‌های کوچکی مانند اکسسوری‌ها نیز وجود دارند که نبود آن‌ها ممکن است تاثیری نداشته باشد. از نظر عملکرد اما در ظاهر و تکمیل زیبایی سبک ها بسیار موثر است!

بسیاری از مردم فکر می کنند که اکسسوری ها فقط تزئین هستند، در حالی که اکسسوری ها به دو دسته پوشیدنی و پوشیدنی تقسیم می شوند و موارد زیادی وجود دارند که در این دو دسته قرار می گیرند. ما در حال حاضر در پاییز هستیم و کم کم وارد فصل زمستان می شویم، به طوری که بسیاری از خانم های جوان ما مجذوب این دو فصل شده اند زیرا می توانند بلوزهای لایه بندی شده و استایل های رنگارنگ و جذاب بپوشند. همچنین در این مورد لوازم جانبی استایل ما را تعیین می کنند. اما اکسسوری های مناسب برای پاییز کدامند؟ اگر این سوال برای شما آشنا به نظر می رسد، حتما مقاله ما را دنبال کنید تا با این عناصر آشنا شوید.

کیف کمری

خب، خانم هایی هستند که نمی خواهند چیزی ببرند یا معمولا دستشان پر از خرید است و حتی برخی هستند که خیلی حواسشان پرت است و ممکن است کیفشان را جایی جا بگذارند! خب در این شرایط کیف هایی مثل پک فانی می توانند فوق العاده خوب باشند، چون جدا از بحث زیبایی، کمک کننده هم هستند. البته برخی از خانم ها هستند که به دلیل مشکلات شانه و گردن و درد نمی توانند کیف خود را نگه دارند یا به شانه خود آویزان کنند و در این شرایط بهتر است کوله پشتی را داشته باشید. به راحتی می توانید کیف را به کمر خود ببندید و از آنجایی که استایل شما مهم نیست، می توانید این مدل کیف را روی شلوار، کت و یا حتی دامن بپوشید و به رخ بکشید. یکی از محبوب ترین مدل های کیف، پک فانی است که فالوورهای زیادی دارد.

تحت عنوان

file_53

ساعت مچی

گاهی اوقات مد از مرزها عبور می کند و برای رسیدن به بهترین ها به هر جایی می رود. این را می توان در هفته های مد مشاهده و درک کرد. حتما شما هم دیده اید که گاهی خانم ها با مد زنانه همخوانی ندارند و وارد دنیای مردانه می شوند.

به عنوان مثال، برخی از زنان هستند که علاقه زیادی به ساعت های مردانه دارند. اگر شما هم به ساعت علاقه دارید و می خواهید تنوع جالبی را به مجموعه ساعت های خود اضافه کنید، بهتر است از ظرافت ساعت های زنانه دوری کنید و ساعت های کلاسیک نقره ای یا طلایی مردانه را امتحان کنید.

تحت عنوان

گوشواره های بزرگ

ظاهر هیچ دختری بدون گوشواره کامل نمی شود. اگرچه اکثر آنها گوشواره های کوچکی می پوشند، اما آنچه در نمایشگاه های پاییز دیده می شود، گوشواره های بزرگ و چشمگیر است. فرقی نمی کند که گوشواره شما قرمز باشد یا آبی، حتی می توانید از مرواریدهای سفید استفاده کنید و الان دقیقاً زمانی است که همه چیز مد شده است!

در هر صورت نکته مهم سایز بزرگ است و گوشواره شما باید سایز بزرگی داشته باشد. گردنبند، انگشتر، دستبند… هر کرومی می تواند سایز بزرگی داشته باشد تا توجه دیگران را به خود جلب کند.

تحت عنوان

شیشه های فریم بزرگ

بدون شک عینک یکی از موثرترین و پرطرفدارترین اکسسوری هایی است که در هفته مد به سبک بسیاری از خانم ها دیده شد البته با فریم های بزرگش…! در فصل های بهار و تابستان، عینک آفتابی در کانون توجه قرار می گیرد، اما در این فصل، عینک طبی یا حتی تزئینی جایگزین آن شده است.

تحت عنوان

روسری

روسری گردن نیز انواع مختلفی دارد که جنس آن بسته به فصل انتخاب می شود. روسری علاوه بر اینکه یک اکسسوری جذاب به حساب می آید و می تواند به یک لاستیک صاف حالت دهد، برای افرادی که از گرما و سرما فرار می کنند نیز مناسب است.

روسری های چهارخانه یا روسری هایی با یقه بلند و کلفت امسال ترند هستند و جذابیت های خاص خود را دارند.

تحت عنوان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.