افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

اکثر سرطان ها از طریق غربالگری ها یافت نمی شوند

  • کد خبر : 7001
اکثر سرطان ها از طریق غربالگری ها یافت نمی شوند

اخبار سلامت وب ام دی اکثر سرطان ها از طریق غربالگری ها یافت نمی شوند نوشته جی کرافت 15 دسامبر 2022 – یک گزارش جدید می گوید که تنها 14.1 درصد از موارد سرطان در ایالات متحده از طریق آزمایش های غربالگری توصیه شده تشخیص داده می شوند. بر اساس اطلاعات ارسال شده توسط سازمان […]


اخبار سلامت وب ام دی

اکثر سرطان ها از طریق غربالگری ها یافت نمی شوند

15 دسامبر 2022 – یک گزارش جدید می گوید که تنها 14.1 درصد از موارد سرطان در ایالات متحده از طریق آزمایش های غربالگری توصیه شده تشخیص داده می شوند.

بر اساس اطلاعات ارسال شده توسط سازمان تحقیقات غیرانتفاعی، در عوض، اکثر سرطان‌ها زمانی پیدا می‌شوند که فردی برای چیز دیگری به دنبال مراقبت پزشکی باشد. NORC در دانشگاه شیکاگو.

من شوکه شدم که تنها 14 درصد از سرطان ها با غربالگری شناسایی شدند. من فکر می کنم، برای بسیاری از مردم، ما آنقدر در مورد غربالگری سرطان صحبت می کنیم که تصور می کنیم همه سرطان ها از این طریق تشخیص داده می شوند. ما همیشه در مورد ماموگرافی و کولونوسکوپی صحبت می کنیم.” CNN.

فقط سرطان سینه، دهانه رحم، کولورکتال و ریه غربالگری هایی را انجام می دهند که توسط گروه ویژه خدمات پیشگیری ایالات متحده توصیه می شود. از میان آنها، در اینجا درصد سرطان هایی که با غربالگری یافت می شوند، آمده است:

  • 61 درصد سرطان های سینه
  • 52 درصد سرطان های دهانه رحم
  • 45 درصد سرطان های روده بزرگ
  • 3 درصد سرطان های ریه

این گزارش همچنین اطلاعاتی در مورد سرطان پروستات به اشتراک گذاشته است، اگرچه غربالگری برای آن به طور گسترده توصیه نمی شود. این گزارش نشان می دهد که غربالگری ها 77 درصد از سرطان های پروستات را شناسایی می کنند.

این اطلاعات در یک مجله معتبر منتشر نشده است. این بر اساس داده های سال 2017 است. پیرسون گفت که تعداد غربالگری های سرطان از آن زمان به دلیل همه گیری کووید-19 کاهش یافته است.

“من قطعا فکر می کنم که درصد سرطان های شناسایی شده توسط غربالگری در نتیجه همه گیری کمتر بوده است. ما می دانیم که افراد تعداد زیادی از غربالگری های توصیه شده را از دست داده اند، و ما شاهد بروز این سرطان ها در مراحل بعدی در محیط های بالینی هستیم.

نمایش منابع

NORC: “تنها 14٪ از سرطان ها از طریق آزمایش غربالگری پیشگیرانه شناسایی می شوند.”

سی ان ان: گزارش می گوید: «تنها 14 درصد از سرطان های تشخیص داده شده در ایالات متحده با غربالگری شناسایی می شوند.»

© 2022 WebMD, LLC. تمامی حقوق محفوظ است. سیاست حفظ حریم خصوصی و اطلاعات اعتماد را مشاهده کنید



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=7001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.