افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
4

اپل و سامسونگ بر بازار تسلط دارند. آیفون 15 پرو مکس پرفروش ترین گوشی شد

  • کد خبر : 259573
اپل و سامسونگ بر بازار تسلط دارند.  آیفون 15 پرو مکس پرفروش ترین گوشی شد

آخرین گزارش از Counterpoint Research نشان می دهد که اپل و سامسونگ همچنان حاکمان بلامنازع دنیای گوشی های هوشمند هستند و به طور کامل بر فهرست 10 گوشی پرفروش جهان در سه ماهه اول سال 2024 تسلط داشتند. هر شرکت پنج گوشی در این لیست دارد، اما اپل با درخشش آیفون 15 پرو مکس به […]

آخرین گزارش از Counterpoint Research نشان می دهد که اپل و سامسونگ همچنان حاکمان بلامنازع دنیای گوشی های هوشمند هستند و به طور کامل بر فهرست 10 گوشی پرفروش جهان در سه ماهه اول سال 2024 تسلط داشتند. هر شرکت پنج گوشی در این لیست دارد، اما اپل با درخشش آیفون 15 پرو مکس به عنوان پرفروش‌ترین گوشی، آیفون 15 در رتبه دوم و آیفون 15 پرو در رتبه سوم، پیشتاز رقابت است.

این تحقیق همچنین به روند رو به رشد به سمت فناوری 5G اشاره می کند. هر 10 گوشی هوشمند موجود در این لیست با 5G سازگار هستند که نشان می دهد این فناوری به تدریج در حال تبدیل شدن به یک عنصر ضروری در زندگی روزمره کاربران است. از سوی دیگر، تمایل به خرید گوشی های هوشمند گران قیمت نیز کاملا مشهود است، زیرا هفت گوشی در این لیست قیمتی بالاتر از 600 دلار دارند.

بر اساس این گزارش، محبوبیت سری آیفون پرو نیز در حال افزایش است. در حالی که سهم فروش گوشی های پرو در سال 2020 تنها 24 درصد بود، این رقم در سه ماهه اول سال 2024 به 60 درصد از کل ارزش فروش گوشی های هوشمند اپل رسید. یکی از دلایل آن به روز رسانی ها و پیشرفت های مهمی است که اپل در این زمینه داشته است. ذهن کاربران سری Pro را در نظر می گیرد و کاربران را به خرید این مدل ها ترغیب می کند.

سامسونگ همچنین با گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 اولترا که از فناوری هوش مصنوعی اختصاصی این شرکت استفاده می کنند، به 10 گوشی برتر راه یافت. شایان ذکر است که این فناوری با یک ماه تاخیر به سایر دستگاه های قدیمی سامسونگ، از جمله پرچمداران تاشو 2023 و سری گلکسی S23 رسید.

موسسه Counterpoint همچنین اشاره کرد که امروزه کاربران تمایل دارند گوشی های هوشمند خود را برای مدت زمان طولانی تری نگه دارند. این باعث می شود خریداران گوشی های رده بالایی را انتخاب کنند که سخت افزار قدرتمندی دارند و به روز رسانی آنها برای مدت زمان طولانی تری تضمین می شود. با توجه به تمرکز شرکت های تولید کننده بر تولید محصولات با کیفیت بالاتر با قابلیت های پیشرفته تر، انتظار می رود گوشی های هوشمند سطح بالا در آینده سهم بیشتری از کل بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.