افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اپل می خواهد مک را به بهترین پلتفرم بازی در جهان تبدیل کند

  • کد خبر : 165570
اپل می خواهد مک را به بهترین پلتفرم بازی در جهان تبدیل کند

وب سایت معکوس او گزارشی از تلاش‌های اپل برای اجرای بازی‌های پیشرفته بر روی مک منتشر کرده و با مدیران ارشد بازاریابی اپل مصاحبه کرده است. گوردون کپل و لیلند مارتین گم شده یکی از دلایل اصلی توسعه بازی ها در مک در سال های اخیر تغییر آن است پردازنده اینتل سیب سیلیکونی است. مک […]

وب سایت معکوس او گزارشی از تلاش‌های اپل برای اجرای بازی‌های پیشرفته بر روی مک منتشر کرده و با مدیران ارشد بازاریابی اپل مصاحبه کرده است. گوردون کپل و لیلند مارتین گم شده

یکی از دلایل اصلی توسعه بازی ها در مک در سال های اخیر تغییر آن است پردازنده اینتل سیب سیلیکونی است. مک بوک نسل جدید عملکرد یکپارچه و بهتری نسبت به مدل های مشابه اینتل ارائه می دهد.

علاوه بر این، آخرین تراشه‌های سری سیلیکونی اپل، M3، M3 Pro و M3 Max، دارای ردیابی پرتوهای سخت‌افزاری و سایه‌زنی پیشرفته برای بهبود رندر گرافیکی هستند.

Keppel می‌گوید: «اکنون، هر مکی که با Apple Silicon عرضه می‌شود، می‌تواند بازی‌های سطح بالا را به طرز شگفت‌انگیزی اجرا کند. پردازنده اپل همچنین باعث می‌شود که مک معماری سخت‌افزاری مشابه آیفون و آی‌پد داشته باشد که فرآیند توسعه نرم‌افزار را بسیار ساده‌تر می‌کند.

مارتین می‌گوید: «اگر سری مک‌های چند سال پیش را نگاه کنید، ترکیبی از پردازنده‌های گرافیکی یکپارچه و مجزا وجود داشت. هنگامی که در حال توسعه بازی هستید، این عامل می تواند باعث پیچیدگی بیشتر شود. زیرا باید چندین سخت افزار مختلف را در نظر بگیرید. “امروز، با اپل سیلیکون، ما آن مراحل اضافی را به طور کامل حذف کرده ایم.”

مارتین همچنین افزود: ما اکنون یک پلتفرم جهانی بازی یکپارچه برای آیفون، آیپد و مک ایجاد کرده ایم، به عنوان مثال، بازی Resident Evil Village که ابتدا برای مک و سپس برای آیفون و آی پد منتشر شد.”

فناوری جدیدی که در خانواده تراشه‌های M3 تعبیه شده است، به نام Dynamic Caching، به GPU اجازه می‌دهد تا در صورت لزوم میزان استفاده از حافظه را نظارت کند. اپل می گوید این ویژگی به طور چشمگیری استفاده و عملکرد GPU را برای برنامه ها و بازی ها افزایش می دهد.

اپل در بخش نرم افزار نیز تغییراتی را برای اجرای هر چه بهتر بازی ها ایجاد کرده است. به عنوان مثال، macOS Sonoma یک حالت بازی جدید دارد که به طور موقت عملکرد CPU و GPU را برای بازی ها در اولویت قرار می دهد. حالت بازی همچنین تاخیر صوتی. ایرپادها کاهش می دهد.

در اوایل سال جاری، اپل ابزار جدیدی را منتشر کرد که به توسعه دهندگان بازی اجازه می‌دهد تا بازی‌های ویندوز اصلاح‌نشده خود را روی مک اجرا کنند و به سرعت ارزیابی کنند که چگونه می‌توانند برای macOS اجرا و منتشر شوند.

اپل امسال می تواند این کار را انجام دهد بهترین مک بوک برای تولید و یافتن طرفداران بیشتر این محصول، چندین بازی محبوب از جمله بازسازی Resident Evil 4 و Resident Evil Village و Stray و Baldur’s Gate 3 را به لپ تاپ های خود آورد.

انتظار می‌رود که بازی‌های Death Stranding Director’s Cut و Assassin’s Creed Mirage نیز سال آینده برای مک عرضه شوند.

آیا فکر می کنید مک بوک ها می توانند رقیبی برای سیستم های ویندوز در زمینه بازی شوند؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.