افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

اپل مک بوک های جدید مجهز به تراشه M3 را در اواسط پاییز عرضه خواهد کرد

  • کد خبر : 29589
اپل مک بوک های جدید مجهز به تراشه M3 را در اواسط پاییز عرضه خواهد کرد

اپل مدتی است که روی نسل بعدی تراشه‌های پردازشی خود کار می‌کند و اکنون به نظر می‌رسد که غول فناوری کوپرتینویی در ماه‌های آینده دستگاه‌هایی را با تراشه جدید Apple M3 عرضه خواهد کرد. در جدیدترین گزارش مارک گورمن که در خبرنامه بلومبرگ نیوز Power On منتشر شده است، گفته شده است که […]


اپل مدتی است که روی نسل بعدی تراشه‌های پردازشی خود کار می‌کند و اکنون به نظر می‌رسد که غول فناوری کوپرتینویی در ماه‌های آینده دستگاه‌هایی را با تراشه جدید Apple M3 عرضه خواهد کرد.

در جدیدترین گزارش مارک گورمن که در خبرنامه بلومبرگ نیوز Power On منتشر شده است، گفته شده است که اپل احتمالاً دستگاه‌های مک جدید مجهز به تراشه M3 را در اکتبر سال جاری عرضه خواهد کرد.

وی افزود که اپل می تواند یک آی مک جدید، یک مک بوک ایر 13 اینچی و یک مدل جدید مک بوک پرو عرضه کند که همگی از پردازنده M3 استفاده می کنند. ممکن است به نظر برسد که دستگاه‌های مجهز به M3 به زودی عرضه می‌شوند، به خصوص با توجه به اینکه ماه گذشته دستگاه‌های مجهز به فناوری M2 Ultra عرضه شدند! اما از سوی دیگر، گمانه زنی ها به این واقعیت اشاره دارد که تولید تراشه های M2 به دلیل مشکلاتی در زنجیره تامین به تاخیر افتاده است.

در مورد پردازنده Apple M3 نیز باید گفت که انتظار می رود این تراشه همانند نسل قبلی خود دارای تعداد هسته باشد اما عملکرد و کارایی بهتری داشته باشد. زیرا طبق گزارش ها، پردازنده جدید با استفاده از فرآیند ساخت جدید 3 نانومتری ساخته شده است که می تواند علاوه بر بهبود عملکرد، مصرف انرژی را کاهش دهد.

هنوز به طور رسمی تایید نشده است که آیا این شرکت رویدادی را برای معرفی تراشه جدید M3 و دستگاه های مجهز به آن برگزار خواهد کرد یا صرفاً یک بیانیه مطبوعاتی منتشر خواهد کرد. در هر صورت، مطمئناً در هفته های آینده شاهد اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهیم بود.

در همین حال، اپل آماده می شود تا گوشی های هوشمند و ساعت های هوشمند پرچمدار بعدی خود را در ماه سپتامبر عرضه کند. این شرکت قصد دارد مدل های جدید آیفون 15 و آیفون 15 پرو را در کنار اپل واچ سری 9 عرضه کند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.