افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
6

اپل آماده عرضه گوشی موبایل با نام «آیفون اولترا» در سال 2024 می‌شود!

  • کد خبر : 15797
اپل آماده عرضه گوشی موبایل با نام «آیفون اولترا» در سال 2024 می‌شود!

مطابق آنچه در خبرنامه بلومبرگ آمده، اپلیکیشن جدید در حال بررسی مدل گوشی‌های آیفون است. این مدل قرار گرفتن بالاتر از مدل‌های پرو و ​​پرو مکس قرار گرفته و البته گران‌تر نیز باشد. در این، مارک گورمن از خبرنگاران سرشناس بلومبرگ صحبت‌های تیم کوک است که در پاسخ به سرمایه‌گذاران شرکت خصوصی پایدار، بالاتر از […]

مطابق آنچه در خبرنامه بلومبرگ آمده، اپلیکیشن جدید در حال بررسی مدل گوشی‌های آیفون است. این مدل قرار گرفتن بالاتر از مدل‌های پرو و ​​پرو مکس قرار گرفته و البته گران‌تر نیز باشد.

در این، مارک گورمن از خبرنگاران سرشناس بلومبرگ صحبت‌های تیم کوک است که در پاسخ به سرمایه‌گذاران شرکت خصوصی پایدار، بالاتر از قیمت گوشی‌های آیفون گفته مردم بسیار بسیار مایل هستند، بهترین چیزی هستند که بخرند و در این زمینه زمینه‌های ماشین را به کار می‌گیرند. گزارش شده کوک آیفون را «جزئی» از زندگی مردم و می‌گویند آن‌ها گوشی‌های این شرکت برای پرداخت‌ها و داده‌های بانکی، کنترل لوازم خانگی هوشمند و مدیریت سلامت سلامت خود استفاده می‌کنند.

طبق گزارش‌ها اپل برای رونمایی از مدل پنجمین با پسوند اولترا در کنار معمولی، پلاس، پرو و ​​مکس بسیار آماده است. احتمال دارد این شرکت مدل جدید آیفون را در اوایل سال 2024 عرضه کند. اپل در حال حاضر از پسوند اولترا برای قدرتمندترین پردازنده و رده ساعت اپل واچ خود استفاده می‌کند.

اپل آیفون

چیزی که نیست و گورمن نیز در آن نخواهد بود، این آیفون اولترا چه ویژگی‌های ایجاد جایگاه بالاتری را برای خود ارائه می‌دهد؟! آقای گورمن می‌داند که این مدل یک آیفون باشد، زیرا طبق گزارش‌ها فعالیت‌های خود را برای تولید محصولات بر روی دستگاه‌های بزرگ‌تری مانند لپ تاپ‌های گزارش‌شده و احتمالاً تا سال 2024 از آیفون تاشو تولید می‌کنند.

آیفون اولترا ممکن است نمایشگری حتی بزرگ‌تر از آنچه در مدل‌های پرو مکس باشد. در عین حال، دوربین های بهتر و سریع تر می توانند از ویژگی های این مبدا جش استفاده کنند. اما تا از سال 2024 و عرضه آیفون اولترا، انتظار می‌رود اپل سال جاری پایانی دوربین پریسکوپ را به سری آیفون 15 بیاورد ارائه کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.