افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

اپلیکیشن جعلی Cro Finance جزو برترین اپلیکیشن های جهانی اپ استور بود!

  • کد خبر : 410322
اپلیکیشن جعلی Cro Finance جزو برترین اپلیکیشن های جهانی اپ استور بود!

یک برنامه جعلی که وانمود می کند یک پلتفرم Curve Finance است موفق شده است بالا فروشگاه (اپ استور) اپل دیر نفوذ؛ علیرغم هشدارهای کاربران، این اپلیکیشن بسیار محبوب شده و در تاریخ 26 اکتبر در جمع 100 اپلیکیشن برتر مالی قرار گرفت. به گزارش اسمارتک نیوز، با وجود گزارش های متعدد کاربران مبنی بر […]

یک برنامه جعلی که وانمود می کند یک پلتفرم Curve Finance است موفق شده است بالا فروشگاه (اپ استور) اپل دیر نفوذ؛ علیرغم هشدارهای کاربران، این اپلیکیشن بسیار محبوب شده و در تاریخ 26 اکتبر در جمع 100 اپلیکیشن برتر مالی قرار گرفت.

به گزارش اسمارتک نیوز، با وجود گزارش های متعدد کاربران مبنی بر تقلبی بودن این اپلیکیشن، این اپلیکیشن در زمینه هایی مانند اروپا، آمریکا لاتین، نیوزلند، ایالات متحده و جنوب شرقی آسیابسیار محبوب شوند؛ این موضوع بسیاری از کاربران را در معرض خطر قرار می دهد.

کلاهبرداری با سوء استفاده از نام Curve Finance.

توضیحات این اپلیکیشن در اپ استور متخلف و کیفیت پایین است، اما همچنان می تواند نظر کاربران ناآگاه را جلب کند.

اپلیکیشن Fake Cro Finance در App Store - منبع: App Store
اپلیکیشن Fake Cro Finance در App Store – منبع: App Store

نام سازنده این اپلیکیشن جعلی که با نام Curve defi v3 کار می کند، آرامش خود را حفظ کنید مات و مبهوت یکی (تائو دونگ وان). این برنامه ادعا می کند خدماتی مانند نشانه تعویض کنیدخدمات Staking و سایر خدمات DeFi را ارائه می دهد. اما کاربران در نظرات خود به آن 1 ستاره (از 5 ستاره) و آن را “تقلب“و”هکرپرداخته اند.

در یکی از تصاویر این اپلیکیشن آمده است که بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر جهان به نظر می رسد این یک اقدام برای اعتبار سنجی برای تشویق کاربران به دانلود این برنامه.

حساب کاربری بابو (Babu) در پلتفرم X، که برنامه های کلاهبرداری اپ استور را شناسایی می کند، از اولین کسانی بود که به این برنامه اشاره کرد. او یک حساب رسمی نیز دارد انجامش بده امور مالی (Curve Finance) و از کاربران خواست تا هوشیار باشند و اپلیکیشن های مشکوک را گزارش کنند.

هشدار در مورد برنامه جعلی Cro Finance - منبع: حساب کاربری بابو در Xهشدار در مورد برنامه جعلی Cro Finance - منبع: حساب کاربری بابو در X
هشدار در مورد برنامه جعلی Cro Finance – منبع: حساب کاربری بابو در X

در حال حاضر، به کاربران توصیه می شود این برنامه جعلی را گزارش کنند و از دانلود و کار با این بدافزار تا زمانی که هنوز در اپ استور موجود است، خودداری کنند.

خطای تکراری

این اولین بار نیست که برنامه ای جایگزین Crow Finance می شود.

کرو فاینانس در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) و پس از اطلاع از اینکه الف بالا جعلی موجود در اپ استور، توییت کرده و به کاربران هشدار داده است:

مراقب کلاهبرداری ها باشید.

پلتفرم DeFi نیز هشدار داد هیچ کدام برنامه رسمی کریو فاینانس در اپ استور موجود است ندارد.

این برنامه جعلی توسط هستم تکنولوژی (MK Technology) منتشر شده بود، خود را بستری قدرتمند برای مدیریت وام دهندگان و وام گیرندگان معرفی کرده بود و در 9 بررسی موفق شده بود. 4.6 ستاره (از 5 ستاره) از کاربران.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-26 15:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.