افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

او که دکترای پزشکی است، یکی از پربارترین روسای جمهور کشورهای حاضر در سازمان ملل است.

  • کد خبر : 373239
او که دکترای پزشکی است، یکی از پربارترین روسای جمهور کشورهای حاضر در سازمان ملل است.

به گزارش رکنا، متن اطلاعیه شماره 2 شورای اطلاع رسانی دولت به این شرح است: در پی حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در نیویورک برای شرکت و سخنرانی در هفتاد و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ایشان برنامه ریزی های فشرده در محل اقامت رئیس جمهوری اسلامی ایران و از این حیث دکتر […]

به گزارش رکنا، متن اطلاعیه شماره 2 شورای اطلاع رسانی دولت به این شرح است: در پی حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در نیویورک برای شرکت و سخنرانی در هفتاد و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ایشان برنامه ریزی های فشرده در محل اقامت رئیس جمهوری اسلامی ایران و از این حیث دکتر مسعود آغاز شد. مسعود بزیکیان آنها در ساعات اولیه روز به وقت نیویورک با چند تن از مدیران ارشد رسانه های آمریکایی دیدار و گفتگو کردند تا پیام جمهوری اسلامی ایران را که پیام صلح، امنیت و توسعه است به همه مردم جهان برسانند. جهان، رسانه ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران در این زمینه. این دیدار تاثیر بسزایی در پوشش خبری سفر رئیس جمهور به نیویورک و شکستن انحصار رسانه های غربی در تخریب چهره و مواضع کشور عزیزمان ایران داشت.

در ادامه برنامه ها و جلسات فشرده ریاست جمهوری محترم جمهوری اسلامی، دیداری با گروه عمده شامل روسای جمهور و نخست وزیران سابق کشورهای عضو سازمان ملل متحد با هدف دستیابی به صلح و امنیت پایدار برگزار شد. . دکتر در این دیدار به تقویت و حمایت از صلح و امنیت در منطقه و جهان خواهد پرداخت.

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی بلافاصله پس از این دیدار با جناب آقای چارلز میشل رئیس شورای اروپا معروف به مقام ارشد اتحادیه اروپا و نماینده کشورهای عضو این اتحادیه دیدار و گفتگو کرد. صلح و امنیت در منطقه و جهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدار با خانم ویولا آمهرد رئیس جمهور سوئیس نیز در محل اقامت مسعود بزیکیان رئیس جمهور برگزار شد و متعاقباً آقای الکساندر آشتوب رئیس جمهور فنلاند با رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

پس از این روز به وقت آمریکا، قرار است دیداری با سران چند کشور همسایه و همچنین سخنرانی در نشست سران ائتلاف آینده برگزار شود که گزارش آن در اطلاعیه های آتی دولت ارائه خواهد شد. شورای اطلاع رسانی

سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر مزیکیان در حالی به نیویورک در حال انجام است که تعداد زیادی از رهبران جهان خواستار اطلاع از مواضع دولت جدید ایران هستند و به همین دلیل است که ایشان یکی از آقایان دکتر مزیکیان هستند. از سازنده ترین سران کشورهای حاضر در سازمان ملل متحد است و درخواست ها باید به تیم همراه رئیس جمهور برای دیدار با وی ارسال شود. همچنین در مقایسه با سایر روسای جمهور جمهوری اسلامی باید گفت که سفر اخیر دکتر بزیکیان یکی از فشرده ترین برنامه ها برای دیدارهای دیپلماتیک دوجانبه در کشور است.

همچنین گزارش می دهد که هرگز چنین اظهاراتی از سوی رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی صورت نگرفته است و اتفاقاً بر خلاف آنچه در مورد نقل قول نادرست منتسب به رئیس جمهور در مورد رژیم صهیونیستی گفته شد، دکتر ایشان غزه و تهاجم به لبنان را محکوم کردند. از رژیم او و تاکید کرد که این جنایات با هیچ معیار بشردوستانه و بین المللی مطابقت ندارد و باید متوقف شود. رئیس جمهور همچنین به صراحت اعلام کرد که این جنایات از جمله قتل شهید هانیه در تهران بی پاسخ نخواهد ماند و این پاسخ به موقع عملی خواهد شد.

شورای اطلاع رسانی دولت از تمامی رسانه های کشور برای پوشش اخبار سفر رئیس جمهور تشکر می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.