افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

او با احتیاط دست ما را در حنا فرو کرد.

  • کد خبر : 409629
او با احتیاط دست ما را در حنا فرو کرد.

آفتاب نیوز: مهرزاد نجفیان درباره پایان کار سعید دخی در تیم فوتبال شمس آذر قزوین بیان کرد: دخی اعلام کرد که نیاز به استراحت دارد و دیگر نمی تواند روی شمس آذر تاثیر بگذارد. گفت خوابم نمی برد و می خواهد مدتی از شمس آذر جدا شود. من هم با معافیت مفصل موافقت کردم و […]

آفتاب نیوز:

مهرزاد نجفیان درباره پایان کار سعید دخی در تیم فوتبال شمس آذر قزوین بیان کرد: دخی اعلام کرد که نیاز به استراحت دارد و دیگر نمی تواند روی شمس آذر تاثیر بگذارد. گفت خوابم نمی برد و می خواهد مدتی از شمس آذر جدا شود. من هم با معافیت مفصل موافقت کردم و نمی دانستم با خیبر بسته شده است!

وی درباره انتقال سریع و دقیق به خیبر خرم آباد خاطرنشان کرد: او چند ساعت بعد به خیبر رفت و روی دست ما حنا گذاشت! در سه ساعت نمی توان به توافق رسید و انتقال با این سرعت مشکوک بود. در انتخاب سرمربی محدودیت هایی وجود داشت. با این حال به این نتیجه رسیدیم که برای شروع امسال یک مهاجر استخدام کنیم. شمس آذر پتانسیل بسیار بالایی دارد و نیروهای جوان و توانمندی داریم.

مالک باشگاه شمس آذر قزوین با تمجید از وضعیت فنی تیم فوتبال این باشگاه به تسنیم گفت: اگر این بازیکنان را خوب مدیریت کنیم غافلگیر خواهیم شد. این موضوع مستلزم ثبات در مدیریت تیم و حضور فردی متمرکز و وفادار در بالای بازیکنان است. ما معمولا جوان هستیم و بهترین استعدادهای کشور را جذب کرده ایم. ما مشتاقانه منتظر آینده این جوانان هستیم و نتیجه خواهیم گرفت.

نجفیان با بیان اینکه شمس آذر بهترین تصمیمات ممکن را گرفت، تصریح کرد: شمس آذر مرکز استعداد یابی است و 12 بازیکن شمس آذر فصل گذشته به دیگر تیم های لیگ برتری منتقل شدند. همانطور که ماکارونی و آرد تولید می کنیم، معتقدیم باشگاه ما در فوتبال نیز استعداد دارد. برخلاف بودجه های چند میلیاردی دیگر باشگاه ها، ما تمایل به پرورش استعداد داریم.

وی در خصوص انتصاب رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه پیکان به عنوان مشاور باشگاه شمس آذر و اینکه ممکن است به دلیل فعالیت در پیکان نتواند به باشگاه قزوینی کمک کند، اظهار داشت: مدیرعامل کار سنگینی در کار ندارد. فوتبال و کار بیشتر در دست کادر فنی است! خطیبی دوست و همشهری قدیمی ماست و دوست داریم مشاور ما در این شرایط باشد. ما از تجربیات دیگران استفاده می کنیم و سعی می کنیم آزمون و خطا انجام ندهیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه شمس آذر قزوین درباره اظهارات رئیس دیوان عالی استان کرمان مبنی بر اینکه شهاب زندی مدیرعامل فصل گذشته این باشگاه در پرونده فساد فوتبال مجرم شناخته شد، گفت: گفت: وظایف مدیرعامل بر عهده من است و امضاها توسط من انجام می شود. زندی تا زمان صدور حکم در کنار ماست و تاکنون نامه ای مبنی بر منع فعالیت آن نرسیده است.

نجفیان درباره جایگاه شهاب زندی در شمس آذر گفت: زندی در شمس آذر مسئولیت قانونی ندارد اما به ما کمک می کند. ما همیشه عنصر وفاداری را در شرکت و باشگاه شمس آذر مد نظر داریم. به خاطر همین عنصر بود که تمایل داشتیم قبل از عقد قرارداد مفصل با او به همکاری ادامه دهیم. ما همیشه سعی می کنیم وفاداری را به اعضای شرکت و باشگاه القا کنیم تا بتوانیم حتی در روزهای سخت در کنار هم باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.