افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

اوکراین: حمله روسیه به ساختمان مسکونی در خارکف سه کشته بر جای گذاشت

  • کد خبر : 374391
اوکراین: حمله روسیه به ساختمان مسکونی در خارکف سه کشته بر جای گذاشت

به گزارش ایرنادر حالی که روسیه حمله به غیرنظامیان را تکذیب می کند، خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارشی به نقل از مقامات اوکراینی مدعی شد که روسیه امروز (سه شنبه) با بمب های هدایت شونده به یک مجتمع مسکونی و یک نانوایی در شهر خارکف حمله کرد که منجر به کشته شدن حداقل سه نفر […]

به گزارش ایرنادر حالی که روسیه حمله به غیرنظامیان را تکذیب می کند، خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارشی به نقل از مقامات اوکراینی مدعی شد که روسیه امروز (سه شنبه) با بمب های هدایت شونده به یک مجتمع مسکونی و یک نانوایی در شهر خارکف حمله کرد که منجر به کشته شدن حداقل سه نفر شد. و 31 نفر دیگر مجروح شدند.

مقامات محلی اعلام کردند که ساختمان به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفته است.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی “X” (توئیتر سابق) اعلام کرد: هدف بمب های روسیه یک ساختمان مسکونی، یک نانوایی و یک استادیوم بود به عبارت دیگر زندگی روزمره مردم عادی بود.

اوله سینیهوبوف، فرماندار خارکف نیز اعلام کرد که در میان مجروحان یک پسر 17 ساله وجود دارد و حال چهار نفر از مجروحان وخیم است.

بر اساس این گزارش، «این حمله زمانی رخ داد که رهبران جهان برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک گرد هم آمده بودند».

زلنسکی که در این نشست شرکت کرده بود، گفت: «اکنون در مجمع عمومی سازمان ملل درباره تلاش‌های جمعی برای امنیت و آینده بحث‌های زیادی وجود دارد». در هر صورت، ما باید تروریسم را متوقف کنیم. برای مصون ماندن و بهره مندی از آینده.

در حالی که کی‌یف بارها از متحدان خود خواسته است تا اجازه حملات عمیق به روسیه را صادر کنند، دنیس شمیحال، نخست‌وزیر اوکراین امروز گفت: «ما این تصمیم شجاعانه را داریم که به ما اجازه می‌دهد با سلاح‌های غربی به اهداف نظامی در خاک دشمن حمله کنیم.» این برای محافظت از مردم بسیار مهم است.

اطلاع رسانی کند آیریندر 21 فوریه 2022 (2 مارس 14:00)، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، با انتقاد از بی تفاوتی غرب به نگرانی های امنیتی مسکو، استقلال “جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک” در منطقه “دونباس” را به رسمیت شناخت.

سه روز بعد، در روز پنجشنبه 5 مارس ساعت 14، پوتین عملیات نظامی علیه اوکراین را آغاز کرد که آن را “عملیات ویژه” نامید و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو و کی‌یف به یک رویارویی نظامی تبدیل شد و این جنگ است. همچنان ادامه دارد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.