افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

اوپو تبلت Pad 3 Pro و هدفون Enco X3 را با طراحی آشنا معرفی کرد

  • کد خبر : 409619
اوپو تبلت Pad 3 Pro و هدفون Enco X3 را با طراحی آشنا معرفی کرد

شرکت چینی Oppo روز گذشته با ارائه دو گوشی Find X8 و Find X8 Pro با تراشه قدرتمند Dimension 9400 توجه علاقه مندان به دنیای فناوری را به خود جلب کرد اما این تمام ماجرا نبود. تبلت «پد 3 پرو» (پد 3 پرو) و هدفون بی سیم «انکو ایکس 3» (انکو ایکس 3) نیز در […]

شرکت چینی Oppo روز گذشته با ارائه دو گوشی Find X8 و Find X8 Pro با تراشه قدرتمند Dimension 9400 توجه علاقه مندان به دنیای فناوری را به خود جلب کرد اما این تمام ماجرا نبود. تبلت «پد 3 پرو» (پد 3 پرو) و هدفون بی سیم «انکو ایکس 3» (انکو ایکس 3) نیز در این رویداد به صورت رسمی معرفی شدند. با نگاهی به مشخصات و طراحی این محصولات مشخص می شود که هر دو محصول شباهت های زیادی با محصولات قبلی دارند. برای بررسی دقیق تر در این مورد با اسمارتک نیوز همراه باشید.

Pad 3 Pro: تبلتی با طراحی آشنا

Tablet Pad 3 Pro از نظر طراحی و امکانات شباهت زیادی به تبلت OnePlus Pad 2 دارد که با نامی جدید و در دو رنگ متفاوت معرفی شده است. این تبلت در حال حاضر در بازار چین موجود است و در همان فروشگاه هایی که OnePlus Pad 2 در آن ها به فروش می رسد، موجود است. این موضوع باعث سردرگمی کاربران شده است.

تبلت پد 3 پرو از نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8 بهره می برد و دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD با نرخ رفرش تا 144 هرتز است. با رابط کاربری ColorOS 14.1 خارج از جعبه.

Pad 3 Pro مشخصات و قیمت

Pad 3 Pro در رنگ‌های آبی و طلایی عرضه می‌شود و برای نسخه 256/8 گیگابایتی از 3299 یوان (460 دلار یا 430 یورو) شروع می‌شود. قیمت سایر نسخه های این تبلت به شرح زیر است:

  • نسخه 12/256 گیگابایتی در 3599 یوان (505 دلار / 465 یورو)
  • نسخه 16/512 گیگابایتی به قیمت 3999 یوان (560 دلار / 520 یورو)
  • نسخه با 16 گیگابایت رم با 1 ترابایت حافظه داخلی به قیمت 4499 یوان (630 دلار / 585 یورو)

پد 3 پرو

در مقایسه با نسخه OnePlus، Tablet Pad 3 Pro حدود 200 یوان (28 دلار / 25 یورو) گرانتر است، اگرچه این تفاوت به دلیل گزینه های ذخیره سازی بیشتر و نسخه 1 ترابایتی است که وان پلاس ارائه نمی دهد.

هدفون های بی سیم Enco X3 – شبیه به هدفون های OnePlus

هدفون Enco X3 نیز شباهت زیادی به OnePlus Buds Pro 3 دارد، در واقع تفاوت اصلی آنها فقط در لوگوی حک شده روی جعبه است! هدفون Enco X3 همچنین از فناوری‌های مشابهی از جمله DAC دوگانه، حذف نویز فعال تطبیقی ​​و تنظیمات Dynaudio استفاده می‌کند. نشان Dynaudio نیز روی لولای پشتی این قاب هدفون نقش بسته است.

Anko X3

Enco X3 فقط در بازار داخلی چین موجود است، در حالی که هدفون های با نام تجاری OnePlus در سطح بین المللی به فروش می رسند. Enco X3 در چین 999 یوان (140 دلار / 130 یورو) قیمت دارد. همچنین انتظار می رود نسخه ارزان تری از این هدفون که از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند نیز در آینده عرضه شود.

Anko X3

نتیجه گیری: طرح های آشنا اما با تغییرات جزئی.

اوپو با معرفی تبلت Pad 3 Pro و هدفون Enco X3 نشان داد که به دنبال بهره برداری از طراحی های آشنا و برندهای مرتبط خود است. این حرکت نشان دهنده استراتژی Oppo برای تنوع با حداقل تغییرات در محصولاتش است. از سوی دیگر، این شباهت ها می تواند منعکس کننده رویکرد تجاری یکپارچه تر برندهای فرعی Oppo از جمله OnePlus باشد.

Pad 3 Pro با مشخصات و ویژگی های قوی خود گزینه ای جذاب برای علاقه مندان به تبلت های اندرویدی باکیفیت است. علاوه بر این، هدفون Enco X3 با ویژگی‌های صوتی عالی و تنظیمات Dynaudio، انتخاب خوبی برای کسانی است که دوست دارند به موسیقی با کیفیت گوش دهند.

با این حال، شباهت های زیاد این محصولات با نسخه های قبلی ممکن است برخی از کاربران را به این فکر وادار کند که آیا این نسخه های جدید ارزش خرید دارند یا خیر. اما در نهایت این محصولات نشان از کیفیت و قابلیت های برند Oppo در ارائه فناوری های پیشرفته به بازار دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.