افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

اونانا: می توانم بهتر باشم/ رابطه ده هاچ با بازیکنان خوب است – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 155491
اونانا: می توانم بهتر باشم/ رابطه ده هاچ با بازیکنان خوب است – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، «آندره اونانا» دروازه بان کامرونی منچستریونایتد فصل گذشته با ۴۳ میلیون یورو به شیاطین سرخ پیوست و جانشین داوید دخا، دروازه بان سابق این تیم شد. او در این فصل با وجود عملکرد ضعیف تیمش، عملکرد خوبی از خود نشان داده و توانسته خود را به عنوان یک دروازه بان برجسته […]

به گزارش خبرنگار مهر، «آندره اونانا» دروازه بان کامرونی منچستریونایتد فصل گذشته با ۴۳ میلیون یورو به شیاطین سرخ پیوست و جانشین داوید دخا، دروازه بان سابق این تیم شد. او در این فصل با وجود عملکرد ضعیف تیمش، عملکرد خوبی از خود نشان داده و توانسته خود را به عنوان یک دروازه بان برجسته معرفی کند.

او همچنین در لیست 30 نفره توپ طلا قرار داشت و در کنار لائوتارو مارتینز و یاسین بونو تنها دروازه بانان این لیست بودند.

«آندره اونانا» مصاحبه ای با شبکه «اسکای اسپورت» انجام داد و به بررسی وضعیت خود و تیمش پرداخت.

او در این گفتگو از عملکرد خود در این فصل ابراز نارضایتی کرد و معتقد است که می تواند بهتر از این کار کند و امیدوار است شرایط بدی که منچستر را درگیر کرده است به زودی تغییر کند. وی در ادامه گفت: اما اشتباه نکنید. بهترین دروازه بان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا قرار نیست شش ماه دیگر بدترین دروازه بان جهان شود. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد و اوضاع بهتر خواهد شد. همه چیز خوب خواهد شد شاید امروز این اتفاق نیفتد، اما به زودی اتفاق خواهد افتاد.

منچستریونایتد با شکست خانگی مقابل بایرن مونیخ در هفته آخر این رقابت ها از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و همین موضوع انتقادات زیادی را متوجه سرمربی این تیم کرد. این تیم شنبه شب باید به مصاف لیورپول رهبر برود و آنها می دانند که اگر امشب باز هم ببازند، حجم انتقادات بیشتر خواهد شد. به خصوص که این تیم در آخرین بازی فصل گذشته خود مقابل لیورپول شکست سختی را با نتیجه 7 بر صفر متحمل شد.

اونانا که با تن هاچ در تیم آژاکس کار می کرد از او حمایت کرد و گفت: دوران موفقیت آمیزی در آژاکس داشتیم. ما به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم و فوتبال درخشانی ارائه کردیم. او مربی خوبی است. من شیوه کار او و نحوه ارتباط او با بازیکنان را دوست دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.