افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
7

اول خونه، اولین دری که بایستی قبل از خرید ویلای شخصی بزنید!

  • کد خبر : 16237
اول خونه، اولین دری که بایستی قبل از خرید ویلای شخصی بزنید!

  همه آرزو دارند که صاحب خانه شوند. برای برخی داشتن خانه رویایی مادام العمر و دست نیافتی است. برای برخی دیگر، صرفاً  انتخاب نوع و خرید ویلا یا خانه می تواند تصمیم سختی باشد. برخی افراد زندگی در آپارتمان ویلایی را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر تجربه زندگی در ویلا باغ را ترجیح […]

 

همه آرزو دارند که صاحب خانه شوند. برای برخی داشتن خانه رویایی مادام العمر و دست نیافتی است. برای برخی دیگر، صرفاً  انتخاب نوع و خرید ویلا یا خانه می تواند تصمیم سختی باشد. برخی افراد زندگی در آپارتمان ویلایی را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر تجربه زندگی در ویلا باغ را ترجیح می دهند. اگر می خواهید طعم این تجربه را در شمال ایران بچشید ما به شما چمستان را پیشنهاد می کنیم.

چمستان، شهری جنگلی در شمال ایران و در استان مازندران است. زمین های این منطقه با تپه های سبز متمرکز و قابل‌پیاده‌روی دقیقاً همان چیزی است که هر بیننده ای را مجذوب خود می سازد. خرید ویلایی دنج در چمستان مزایای بسیاری دارد از جمله اینکه این شهر و منطقه به مراکز خرید و بوتیک‌های خانوادگی و رستوران ها نزدیک است و خاطرات بیادماندنی را برای شما و خانواده‌تان رقم می زند. البته در این میان خواهید توانست از غذاهای لذت بخش، محلی و خوش مزه دل سیر بخورید. هرچه قدر از زیبایی های مازندران و شمال ایران بگوییم باز هم کم است بوی نم چمن باران زده، صدای امواج دریا، آواز پرندگان و بوی نارنج همگی دست به دست هم داده اند تا شمال را برایمان به‌یادماندنی کنند. این ناحیه از نظر سرمایه گذاری یکی از اولین گزینه ها است چون هم قیمت خوبی دارد و هم با بودجه نه چندان بالا خواهید توانست ویلای دلخواه خود را خریداری کنید. در این ناحیه متراژ ها نیز مناسب است و اغلب افراد پس از خرید ویلا در چمستان تمایل به اجاره دادن آن نیز دارند که می توانید در این خصوص از اول خونه مشورت بگیرید.

بیشتر بخوانید: افشای پشت پرده ویلاهای ارزان در چمستان توسط اول خونه

images_1677758528_64009040a790b.png

در چمستان می توانید آپارتمان ویلا بخرید که همراهی شما با دیگران را برایتان فراهم می کند و حتی می توانید برای دیگر اعضای خانواده خود نیز در همان مجتمع آپارتمان خریداری کنید تا تعطیلات را در کنار هم بگذرانید. از سوی دیگر می توانید ویلای شخصی بخرید و از حریم خصوصی خود لذت ببرید. قبل از انتخاب ویلایی که می خواهید بخرید، لازم است تحقیق کنید تا بفهمید چه چیزی کاملاً با نیازهای شما سازگار است. در زیر چند مزیت زندگی در ویلا های شمال علی الخصوص در چمستان، نوشهر، محمودآباد و سرخرود آورده شده است.

  • حریم خصوصی

یکی از مزایای اولیه زندگی در ویلا، حفظ حریم خصوصی است. یک ویلا فضایی دور از همسایگان فضول و چشمان کنجکاو را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این، هیچ دیوار مشترک و هیچ منبع آب مشترکی وجود ندارد. شما می توانید بدون نگرانی در مورد مصرف سایر ساکنان از آب و سایر امکانات، استفاده از منابع را کنترل کنید.

  • امکانات رفاهی

اکثر ویلاها دارای امکانات و امکانات عالی هستند. ویلاهای شمال امکاناتی مانند پارک، سالن بدنسازی، استخر و امنیت را ارائه می دهند. می توانید از امکانات فوق العاده لذت ببرید. به دلیل تعدد ساخت و سازهای شهری آپارتمانی، پیدا کردن زمین بازی برای کودکان دشوار است ولی بیشتر ویلاها دارای زمین بازی برای کودکان هستند. بچه ها می توانند به راحتی در فضای باز  در کمال صحت، سلامت و در امنیت کامل بازی کنند.

images_1677758409_64008fc9bafd2.png

 

  • قانون بی قانون

اکثر ویلاهای آپارتمانی دارای مجموعه ای از قوانین هستند که اشخاص  باید از آن ها پیروی کنند. وقتی در یک ویلای شخصی زندگی می کنید، می توانید هر کاری و هر کاری که بخواهید انجام دهید. شما این آزادی را دارید که خانه را مطابق با سبک و سلیقه خود طراحی و بازسازی کنید. برخی از آپارتمان ها به ساکنین خود اجازه نگهداری حیوانات خانگی را نمی دهند. زندگی در ویلای شخصی به شما این آزادی را می دهد که هر تعداد حیوان خانگی که می خواهید نگهداری کنید. علاوه بر این، حیوان خانگی شما فضای بیرونی زیادی برای بازی و پیاده روی خواهد داشت.

  • سرمایه گذاری

همانطور که گفتیم خرید ویلای شخصی آنهم در شمال یک سرمایه گذاری قابل توجه است. صرف نظر از نوع ویلا ارزش ملک در طول زمان افزایش می یابد. در حال حاضر هر یک ماه به یک ماه شاهد تغییراتی در قیمت مسکن و زمین هستیم. هنگامی که تصمیم به فروش مجدد ویلای خود دارید، حتی می توانید آن را تا ده برابر بیشتر از مبلغ اولیه و سرمایه بفروشید. برای برنامه های کوتاه مدت می توانید ویلای خود را اجاره دهید و درآمد داشته باشید. هر کدام از این روش ها را که انتخاب کنید، ارزش ملک شما افزایش می یابد، بنابراین خرید ویلای شخصی، آپارتمانی، جنگلی و حتی زکمین  می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری قابل توجه عمل کند. این نوع از سرمایه گذاری برای دوران بازنشستگی و میانسالی شما خالی از سود نخواهد بود و با آرامش خاطر خواهید توانست علاوه بر بهره‌مندی از زیبایی ها و آب و هوای بکر طبیعت شمال به صورت هدفمند و حساب شده به سود مناسب هم دست یابید.

بیشتر بخوانید: چمدانت را ببند و با اول خونه راهی شمال شو

آنچه در بالا گفته شد پایان مزایای خرید ویلا در شمال نیست. مد نظر داشته باشید که در شرایط حاضر یعنی اوایل و نیمه اول سال 1402 با 600 میلیون تومان هرگز نمی توانید ویلای سنددار خریداری کنید و اگر کسی به شما چنین پیشنهادی می دهد بدانید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست. دلایل مختلفی را برای ارائه قیمت های پایین می توان عنوان کرد برای بدست آوردن اطلاعات در مورد خرید ویلا می توانید این مقاله زیر بخوانید.

بیشتر بخوانید: با این ۳ نکته، بهترین ویلای چمستان و بخر!

در هر حال از تماس با تیم اول خونه غافل نشوید، این مجموعه وزین با مجرب ترین مشاوران در کنار شما خواهد بود تا بهترین تصمیم ها را براساس بودجه و سلیقه خود بگیرید. اگر تمایل دارید اطلاعاتی در زمینه خرید ویلای آماده، خرید زمین و حتی ویلای جنگلی دریافت کنید می توانید از مشاوره رایگان اول خونه بهره‌مند شوید. همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.