افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

اولین یارانه نقدی پزشکان را برای مردم واریز می کنند

  • کد خبر : 326395
اولین یارانه نقدی پزشکان را برای مردم واریز می کنند

بر اساس اجرای بند «2» تبصره 8 قانون بودجه سال 1403 یارانه نقدی مددجویان کمک اجتماعی، میزان مستمری بر اساس شماره شناسایی ملی اعلامی از سوی سازمان مددکاری اجتماعی کل کشور خواهد بود. مستقیماً به حساب ذینفع نهایی (مانند سرپرست خانوار) ​​به حساب ذی نفعان این سازمان واریز و قابل اخذ است. بر اساس اطلاعیه […]

بر اساس اجرای بند «2» تبصره 8 قانون بودجه سال 1403 یارانه نقدی مددجویان کمک اجتماعی، میزان مستمری بر اساس شماره شناسایی ملی اعلامی از سوی سازمان مددکاری اجتماعی کل کشور خواهد بود. مستقیماً به حساب ذینفع نهایی (مانند سرپرست خانوار) ​​به حساب ذی نفعان این سازمان واریز و قابل اخذ است.

بر اساس اطلاعیه سازمان تسهیلات یارانه ای، مستمری مشمولان تحت پوشش سازمان بهزیستی به حساب آنها واریز شد.

این آگهی می گوید:

در اجرای بند «2» تبصره 8 قانون بودجه سال 1403 مبنی بر واریز مستمری مددجویان کمک اجتماعی مستقیماً به حساب ذی نفع نهایی (در مورد سرپرست خانواده)، مستمری مبالغی بر اساس شماره شناسایی ملی اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی کل کشور به حساب مشمولان این سازمان واریز و قابل اخذ می باشد.

لازم به ذکر است، مطابق با اجرای بند مذکور، مستمری مشمولان کمیته امداد به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز و از طریق آن سازمان به حساب های ذینفعان پوشیده شده است.

خبر خوش برای متقاضیان مسکن

چندی پیش رئیس کمیته امداد از بهره برداری 34 هزار واحد مسکونی در مراسمی با حضور شهید آیت الله رئیسی در فروردین ماه خبر داد. وی همچنین عنوان کرد: ساخت 40 هزار مسکن در سال جاری در دستور کار قرار دارد. مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد نیز با مسعود بخشییان رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

بختیاری در این جلسه علاوه بر ارائه گزارشی از اقدامات کمیته امداد در حوزه های مختلف، توجه به توانمندسازی و احترام به منزلت مددجویان را از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب بیان کرد. وی افزود: کمیته امداد از حوزه حمایت از مستمندان فراتر رفته و با تمام توان در حوزه توانمندسازی مددجویان تلاش می کند. برای رسیدن به این هدف باید از همه ظرفیت های کشور استفاده کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن خوداتکایی 100 هزار بیمار در 29 اسفند 1402 در حضور رئیس جمهور شهید، حضرت آیت الله رئیسی، افزود: امسال نیز جشن خوداتکایی 110 هزار بیمار هدف است.

رئیس کمیته امداد همچنین با بیان اینکه افتتاح 34 هزار مسکن در مراسمی با حضور شهید آیت الله رئیسی در فروردین ماه انجام شد، اظهار داشت: امسال ساخت 40 هزار مسکن در دستور کار قرار گرفته و به فضل الهی در دستور کار قرار گرفته است. این اقدام با همکاری تمامی ادارات، دولت و نهادهای انقلابی انجام خواهد شد. از دیگر اقدامات کمیته امداد خواستار اعطای جهیزیه به افراد تحت حمایت شد و گفت: سه رکن توانمندسازی از جمله آنهاست. اشتغال، تامین مسکن و ارتقای فرهنگی در برنامه کمیته امداد است که شامل برنامه های آموزشی و تحویل جهیزیه نیز می شود. در راستای توانمندسازی و تحکیم نهاد خانواده انجام می شود.

بختیاری با اشاره به حمایت این نهاد از حدود 850 هزار دانش آموز در سراسر کشور، تاکید کرد: 10 هزار نخبه در رشته های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و قرآنی تحت حمایت کمیته امداد و تعداد قابل توجهی از دانش آموزان کنکور هستند. در بهترین رشته ها مثل پزشکی و … قبول می شوند و درس می خوانند.

بر اساس این گزارش، مسعود مزکیان رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی با قدردانی از خدمات این کمیته در کمک به جامعه هدف در حوزه های مختلف، بر تداوم همکاری دولت در رفع نیازهای نیازمندان و خانواده های تحت حمایت در حوزه های مختلف تاکید کرد. مسکن، اشتغال و غیره

محمد برزگر; مدیرکل بهزیستی شهر تهران نیز در این مراسم اظهار داشت: خیرین جامعه معلولین 72 ویلچر برای یاران امام حسین (ع) تهیه کرده اند و نیازمندیم همه با توجه به توان خود سهیم باشند.

وی با اشاره به اینکه امسال چهل و چهارمین سال تاسیس این خیریه را جشن می گیریم، گفت: 151 کار بر عهده خیریه است و به بیش از 7 میلیون نفر در جامعه معلولان کشور خدمات رسانی می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.