افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

اولین گوشی سه گانه در سال 2025 وارد بازارهای جهانی می شود

  • کد خبر : 370765
اولین گوشی سه گانه در سال 2025 وارد بازارهای جهانی می شود

شرکت چینی هوآوی که به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در فناوری گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود، اخیراً گوشی نوآورانه جدید خود را با نام Mate XT Ultimate در چین عرضه کرده است. این گوشی اولین مدل گوشی تجاری سه گانه (گوشی تاشو سه تکه با دو لولا) محسوب می شود که در زمان عرضه توجه بسیاری […]

شرکت چینی هوآوی که به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در فناوری گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود، اخیراً گوشی نوآورانه جدید خود را با نام Mate XT Ultimate در چین عرضه کرده است. این گوشی اولین مدل گوشی تجاری سه گانه (گوشی تاشو سه تکه با دو لولا) محسوب می شود که در زمان عرضه توجه بسیاری را به خود جلب کرد. اگرچه این گوشی در حال حاضر تنها در بازار چین عرضه می شود، اما طبق گزارش های منتشر شده در خبرگزاری های موثق، این دستگاه در سه ماهه اول سال 2025 وارد بازارهای جهانی می شود.با دیجی همراه باشید.

گوشی سه گانه با طراحی منحصر به فرد

هواوی میت این صفحه نمایش با فناوری پیشرفته خود به راحتی می تواند دو بار تا شود و به گوشی کوچکتر و جمع و جورتر تبدیل شود. به لطف این طراحی خلاقانه، کاربران می توانند از سه حالت نمایش متفاوت بهره ببرند: در حالت بسته، گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح Full HD+ است که مانند یک گوشی معمولی عمل می کند. هنگامی که نیمه باز است، صفحه نمایش به 7.9 اینچ با وضوح 2K افزایش می یابد که برای تماشای ویدیو و خواندن ایمیل عالی است. هنگامی که به طور کامل باز است، کاربران به یک صفحه نمایش 10.2 اینچی با وضوح 3K دسترسی دارند که تجربه ای شبیه به یک تبلت یا حتی یک رایانه رومیزی را برای آنها به ارمغان می آورد.

این گوشی با ضخامت تنها 3.6 میلی متر در حالت باز و 12.8 میلی متر در حالت بسته، بسیار باریک تر از سایر گوشی های مشابه مانند گلکسی زد فولد 6 است و این یکی از مزیت های اصلی آن است.

ویژگی ها و مشخصات Huawei Mate XT Ultimate

یکی از ویژگی های برجسته Mate XT Ultimate ماژول دوربین آن است. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر است که به کاربران اجازه می دهد در شرایط نوری مختلف عکس هایی با کیفیت بالا بگیرند. علاوه بر این، این دستگاه از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با لنز پریسکوپ نیز بهره می برد که امکان زوم بسیار دقیق را ارائه می دهد. دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی نیز برای سلفی و تماس های ویدیویی استفاده می شود.

علاوه بر طراحی زیبا و عملکرد عالی دوربین، باتری 5600 میلی آمپر ساعتی Huawei Mate XT Ultimate با فناوری سیلیکون کربن به شما امکان استفاده طولانی مدت از گوشی را می دهد. همچنین باتری این گوشی نوآورانه از شارژ سریع 66 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند و به عنوان باریک ترین باتری در نوع خود شناخته می شود.

جدیدترین گوشی هواوی میت XT

هواوی با در نظر گرفتن نیازهای کاربران حرفه ای، امکان جفت کردن این گوشی را با صفحه کلید لمسی تاشو نیز فراهم کرده است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که گوشی خود را به ابزاری کامل برای انجام کارهای خارج از خانه و محل کار تبدیل کنند و تجربه ای شبیه به دسکتاپ داشته باشند.

قیمت جهانی و زمان تحویل

همانطور که گفتیم Huawei Mate XT Ultimate زمانی در سال 2025 وارد بازارهای بین المللی خواهد شد. اما مطمئنا یکی از چالش های اصلی کاربران جهانی در هنگام تهیه این گوشی قیمت بالای آن خواهد بود. نسخه مجهز به 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت 19999 یوان (حدود 2800 دلار آمریکا یا 2550 یورو) در چین عرضه می شود. بنابراین با توجه به تغییرات قیمت، مالیات و سایر هزینه ها، پیش بینی می شود این قیمت در بازارهای بین المللی از 3000 دلار یا 3000 یورو فراتر رود!

با این حال هواوی امیدوار است با ارائه ویژگی های منحصر به فرد و طراحی منحصر به فرد، این گوشی بتواند نظر کاربران حرفه ای و علاقه مندان به فناوری های جدید را به خود جلب کند.

جدیدترین گوشی هواوی میت XT

آینده گوشی های تاشو

ورود Huawei Mate XT Ultimate به بازارهای جهانی نشان دهنده یک تغییر بزرگ در دنیای تلفن های هوشمند است. اگرچه چندین مدل گوشی تاشو از شرکت های مختلف به بازار عرضه شده است، اما هواوی با معرفی اولین گوشی تاشو سه گانه گام بلندی در این زمینه برداشته است. این نوع طراحی اپلیکیشن های متعددی را به کاربران ارائه می دهد که می تواند نیازهای مختلف آنها را پوشش دهد. از حالت تلفن معمولی گرفته تا تبلت و حتی رایانه رومیزی.

با ورود این گوشی به بازارهای جهانی در سال 2025، شاهد تغییراتی در نحوه تعامل کاربران با دستگاه های هوشمند خواهیم بود و سایر شرکت ها نیز احتمالاً به دنبال تولید گوشی های مشابه خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.