افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
1

اولین گروه از زائران خراسان جنوبی ۱۴ تیرماه به کشور باز می گردند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 306690
اولین گروه از زائران خراسان جنوبی ۱۴ تیرماه به کشور باز می گردند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، عظیم طهماسبی صبح شنبه در نشست خبرنگاران اظهار داشت: عملیات بازگشت زائران استان خراسان جنوبی از ۱۴ تیرماه آغاز می شود و تا ۱۶ تیرماه پذیرای زائران استان خراسان جنوبی هستیم. مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس اعلام حج و زیارت استان در قالب 11 کاروان، میزبان […]

به گزارش خبرنگار مهر، عظیم طهماسبی صبح شنبه در نشست خبرنگاران اظهار داشت: عملیات بازگشت زائران استان خراسان جنوبی از ۱۴ تیرماه آغاز می شود و تا ۱۶ تیرماه پذیرای زائران استان خراسان جنوبی هستیم.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس اعلام حج و زیارت استان در قالب 11 کاروان، میزبان یک هزار و 595 زائر است که اولین گروه از زائران ساعت 13 و 45 دقیقه روز سه شنبه (تیرماه) وارد می شوند 5). امسال با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز 3691 وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند می شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه اصل تکریم زائران و زائران آینده در عملیات بازگشت زائران به حج، صیانت از تمامی تدابیر پرسنلی است، افزود: اقدامات و هماهنگی های لازم برای بازگشت زائران از جمله آماده سازی تجهیزات پایانه، خدمات رسانی است. و تهیه تسمه نقاله، تهیه لیفتراک و …. و با تمام آمادگی برای پذیرایی از زائران سرزمین وحی خواهیم رفت.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بسیج تمامی مسئولان فرودگاهی، تشکیل کمیته عملیات حج با مشارکت تمامی سازمان ها و دستگاه های مرتبط از جمله سپاه، نیروی انتظامی، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان آژانس های امنیتی مستقر در استان انجام شد. ، ساماندهی امور و ارتقای سطح خدماتی که به زائران بیت الله الحرام ارائه شده است.

طهماسبی در پایان افزود: با در نظر گرفتن گرمای هوا در ساعات ورود پروازهای ظهر و همچنین به منظور تسریع در تحویل اثاثیه و خروج زائران و همچنین حفظ سلامتی عزیزان از مسئولین پذیرش تقاضا داریم تا حد امکان از حضور در فرودگاه خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.