افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اولین پیروزی پیکان با عنایتی/ مورائیس و شاگردانش در رده پنجم قرار گرفت – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 225801
اولین پیروزی پیکان با عنایتی/ مورائیس و شاگردانش در رده پنجم قرار گرفت – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر با قضاوت حسین زمانی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. ترکیب سپاهان: پیام نزاد (نیما میرزازاد-45)، سیاوش یزدانی (هادی محمدی-65)، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، رضا اسدی، علی اصغر عربی، فرشاد احمدزاده […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر با قضاوت حسین زمانی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

ترکیب سپاهان: پیام نزاد (نیما میرزازاد-45)، سیاوش یزدانی (هادی محمدی-65)، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، رضا اسدی، علی اصغر عربی، فرشاد احمدزاده (محمد 81 کریمی-). ، شهریار مغانلو (73- رضا شکاری)

ترکیب پیکان: محمد ناصری، محمد ستاری، مبین دهقان (دانیال جهانبخش – 29)، علی اکبر رنجبر، ایمان اکبری، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی (+90 – علی اصغر صادقی)، سامان نریمان جهان، جواد آزاده، حامد پاکدل. (+90) امیر شهیم و علی قربانی (85- ابراهیم صالحی)

خطای ناصری گل اول را برای سپاهان رقم زد

در دقیقه 3 بازی در حالی که بازیکن پیکان توپ را به محمد ناصری برگرداند، دروازه بان می خواست بازی را از سر بگیرد که توپ او به فرشاد احمدزاده برخورد کرد و مستقیماً به درون دروازه رفت تا شاگردان دی مورایس خیلی زود از آنها پیشی بگیرند. رقبا مهمان رخ می دهد

پیروزی پیکان در نیمه اول مقابل فرصت عالی شاگردان سپاهان/ مورایس

سرنگونی رضاییان در محوطه و اعلام نکردن پنالتی

بازیکنان سپاهان در نیمه اول بازی هجومی تری نسبت به پیکان به نمایش گذاشتند. در دقیقه 10 رامین رضاییان با ارسال توپ احمدزاده وارد محوطه جریمه پیکان شد و در حالی که او به مصاف ناصری می رفت، توسط مدافع پیکان به زمین زده شد. .

اولین حمله پیکان و گل اول

در دقیقه 16 شاگردان پیکان به سمت دروازه سپاهان هجوم بردند و محمدحسین فلاح از جناح چپ وارد شد و نزدیک محوطه شوت کرد.

شات نورافکن به چوب برخورد کرد

بازیکنان سپاهان پس از دریافت گل تساوی، حملات خود را روی دروازه پیکان تشدید کردند و در دقیقه 19 امید نورافکن با ضربه ای چالش برانگیز تیرک دروازه پیکان را به لرزه درآورد.

در دقایق پایانی نیمه اول، شهریار مقانلو در موقعیت خوبی قرار گرفت تا گل دوم سپاهان را به ثمر برساند، اما ضربه سر او با بی دقتی ناصری از دست رفت و باعث شد تا سپاهانی ها آه بکشند. در دقیقه 43 مغانلو تک به تک به مصاف ناصری رفت که ضربه او به بیرون رفت و این بازیکن نتوانست گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.

فلاح گلزنی را به بازیکنان سپاهان آموزش داد

در دقیقه 5+45 پیکانی ها باز هم از سمت چپ حمله ای را به سمت دروازه سپاهان تدارک دیدند و باز هم محمدحسین فلاح نزدیک محوطه شوت کرد و گل دوم پیکانی ها با خطای ضروری به ثمر رسید.

اولین پیروزی پیکان با عنایتی/ مورائیس و شاگردانش به مقام پنجمی رسید

اشتباهات ضروری او را به نیمکت فرستاد

پس از اینکه پیام نیازمند نتوانست در نیمه اول نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارد، خوزه مورایس در ابتدای نیمه دوم نیما میرزازاد را جایگزین او کرد تا اولین تعویض سپاهان روی خط دروازه باشد.

اولین پیروزی پیکان با عنایتی/ مورائیس و شاگردانش به مقام پنجمی رسید

سپاهان با اخراج دابو 10 نفره شد

در دقیقه 49 در حالی که حامد پاکدل قصد رویارویی با دروازه بان سپاهان را داشت، «برایان دابو» مرتکب خطا شد، دابو روی این بازیکن خطا کرد و داور با کارت قرمز او را از زمین بازی اخراج کرد.

اسدی پس از پاس رضاییان گلزنی کرد

پس از اخراج دابو و 10 نفره ماندن سپاهان، بازیکنان این تیم سبک تهاجمی خود را حفظ کردند و در دقیقه 55 پس از ارسال رامین رضاییان از سمت راست، رضا اسدی توانست با ضربه سر گل دوم سپاهان را به ثمر برساند. بعد از گل ناصری. ذخیره ناقص .

در دقیقه 60 پیکان صاحب یک کرنر شد و با عبور توپ از بین مدافعان سپاهان و دروازه بان به علی قربانی رسید اما این بازیکن نتوانست دروازه خالی را باز کند.

قربانی گل سوم پیکان را به ثمر رساند

در دقیقه 72 ناصری توپ را به علی قربانی رساند و این بازیکن با ضربه سر حامد پاکدل را با میرزازاد تک به تک کرد اما ضربه این بازیکن توسط دروازه بان سپاهان مهار شد و ریباند به دلیل غفلت بازیکنان سپاهان بود. علی قربانی با یک شوت موفق شد گل سوم پیکان را به ثمر برساند.

پس از دریافت گل سوم از سپاهان، هواداران این تیم علیه بازیکنان این تیم شعار سر دادند.

این بازیکن در دقایق پایانی پس از ورود هادی محمدی به زمین فرصت گل سوم و تساوی برای سپاهان را داشت اما محمد ناصری ضربه سر خود را به خوبی به کرنر فرستاد.

پیکان با این پیروزی 17 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت و تیم سپاهان با 31 امتیاز به رده پنجم جدول سقوط کرد. در ادامه این اولین پیروزی تیم پیکان با هدایت رضا عنایتی بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.