افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

اولین واکنش پیاتزا به مربی والیبال ایران

  • کد خبر : 373765
اولین واکنش پیاتزا به مربی والیبال ایران

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در اولین مصاحبه خود از قبول هدایت تیم ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: هدف ما حضور در جمع هشت تیم برتر جهان است. به گزارش ایسنا، روبرتو پیاتزا که روز ۲۲ شهریور از سوی رئیس فدراسیون والیبال به عنوان مربی تیم ملی والیبال ایران معرفی شد، در اولین […]

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در اولین مصاحبه خود از قبول هدایت تیم ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: هدف ما حضور در جمع هشت تیم برتر جهان است.

به گزارش ایسنا، روبرتو پیاتزا که روز ۲۲ شهریور از سوی رئیس فدراسیون والیبال به عنوان مربی تیم ملی والیبال ایران معرفی شد، در اولین گفت و گوی خود در این باره گفت: قبول این مسئولیت برای من بسیار تعجب آور است زیرا می خواستم. برای رسیدن به این موقعیت.” . خیلی خوشحالم که سرمربی تیم ملی والیبال ایران هستم.

وی ادامه داد: قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر جهان خواسته ما نیست بلکه هدف ماست. البته باید روی کسب جایگاه در بین هشت تیم برتر تمرکز کنیم بدون اینکه گاهی این هدف را فراموش کنیم. آرزوی من برای فدراسیون والیبال ایران رسیدن به هدفش در بازی های المپیک 2028 لس آنجلس است، فکر می کنم این فقط یک آرزو نیست، بلکه یک خواسته است.

پیاتزا درباره قرعه ایران در مسابقات جهانی گفت: قرعه خوبی بود و خوش شانس بودیم چون با فیلیپین همگروه بودیم. فیلیپین به عنوان میزبان در گروه A قرار گرفت و طبق قرعه ایران هم در این گروه قرار گرفت و به همین دلیل بسیار خوشحالم که مسیر ما مشخص شده است. باید به سرعت در گروه A به مقام اول دست پیدا کنیم و سپس به آینده فکر کنیم.

وی درباره نحوه بررسی عملکرد والیبالیست های ایرانی گفت: با دستیارم توتولو و چند تحلیلگر ایرانی در تماس هستم. بازیکنان ایرانی و حتی لژیونر را در نظر می گیریم. برخی در ایتالیا، برخی دیگر در لهستان و برخی دیگر در فرانسه بازی می کنند، ما عملکرد همه بازیکنان را زیر نظر داریم. طبیعی است که عملکرد آن را در همه شرایط در نظر بگیریم. نه تنها در پست حمله یا دفاع، باید آنها را در همه پست ها کنترل کنیم، حتی از نظر شرایط بدنی، با مربی بدنسازی ارتباط برقرار می کنیم تا بدانیم چگونه می توانیم شرایط بدنی بازیکنان را به بهترین شکل برای حضور بهتر کنیم. مسابقات آتی لیگ ملت ها و آماده شدن برای مسابقات قهرمانی جهان.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که مذاکرات با وی چه تفاوتی برای سرمربی ایران در دوره های گذشته داشته است، افزود: این سوال بسیار جالب است زیرا در مذاکرات پیش از این مهم ترین مشکل وجود داشت. زمان بود من از قراردادم با هلند آگاه بودم و باید همه چیز را قبل از 1 ژانویه 2023 به پایان می رساندم. در آن زمان امکان امضای قرارداد وجود نداشت بنابراین ما آن گزینه را در قراردادم با هلند برای فسخ از دست دادیم. قرارداد من با هلند تا سال 2024 اعتبار داشت تا این فصل به پایان برسد. می توانم به شما بگویم که مشکل دقیقاً زمان بندی بود و خوشحالم که توانستم آن را خیلی واضح توضیح دهم.

وی ادامه داد: مذاکره با آقای تقوی خیلی سریع انجام شد، وقتی ایشان متوجه شدند که می توان با من قرارداد بست و اهداف من را درک کرد، به توافق رسیدیم و در مورد پول صحبت نکردیم، زیرا هدف من گرفتن است. پول . زیاد نیست، اما می خواستم از دیدگاه خودم پیروی کنم. هدف من حضور در المپیک لس آنجلس است و معتقدم با فدراسیون والیبال ایران و بازیکنان ایرانی می توانم به آن برسم. ما می خواهیم رویای فدراسیون والیبال و مردم ایران را ببینیم و حرف آخر من خیلی ساده است: باید برای رویای مشترکمان بجنگیم. به همین دلیل است که همه با هم کار می کنیم تا در سال 2028 در لس آنجلس باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.