افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

اولین واکنش رسمی قالیباف به رد صلاحیت های هیات های اجرایی/ سکوت سوال برانگیز یک رئیس جمهور از نگاه نماینده رد صلاحیت شده

  • کد خبر : 127422
اولین واکنش رسمی قالیباف به رد صلاحیت های هیات های اجرایی/ سکوت سوال برانگیز یک رئیس جمهور از نگاه نماینده رد صلاحیت شده

غلامرضا نوری قزلجه امروز (سه شنبه، 3 آبان) در جلسه علنی شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: همه سخنرانی ها و تذکرات تعطیل است، اتفاقات مهمی در کشور رخ داده که مجلس نمی تواند از آن چشم پوشی کند. در بحث انتخاباتی مشکل وجود دارد: 28 درصد کاندیداها نتوانسته‌اند تاییدیه کمیته‌های اجرایی اعم از نمایندگان […]

غلامرضا نوری قزلجه امروز (سه شنبه، 3 آبان) در جلسه علنی شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: همه سخنرانی ها و تذکرات تعطیل است، اتفاقات مهمی در کشور رخ داده که مجلس نمی تواند از آن چشم پوشی کند. در بحث انتخاباتی مشکل وجود دارد: 28 درصد کاندیداها نتوانسته‌اند تاییدیه کمیته‌های اجرایی اعم از نمایندگان فعلی، نمایندگان ادوار، فعالان سیاسی و اجتماعی که عمدتاً از منتقدان دولت هستند را کسب کنند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس یازدهم گفت: اگر کار بر اساس قانون باشد هیچ کس اعتراضی ندارد اما موارد زیادی خلاف قانون و تبصره ماده 60 که در مجلس تصویب شد صورت گرفته است. حدود دو ماه پیش، رعایت نشده است. این ماده می گوید که رد صلاحیت ها باید بر اساس اسناد معتبر باشد. حتی نامه درخواست مدرک از نامزدها را هم دریافت نمی کنند!

بادامچیان: به میرسلیم هشدار می دهیم / اصلاح طلبان آبروی خود را از دست دادند / ما به دنبال مجلسی اصلاح شده و متحول هستیم نه انقلابی تر.

پزشکان به دلیل انتقادات مختلف رد صلاحیت شدند / فقط مخالفان جمهوری اسلامی به دنبال حکومت اسلامی هستند

و افزود: هیأت های اجرایی و رئیس هیأت اجرایی موظفند این مدارک را به افراد رد صلاحیت شده تحویل دهند تا اعتراض و دلایل خود را ارائه دهند. هیئت های اجرایی توسط ستاد آقای رئیسی طراحی و جمع آوری شده است، یا دولت تمایل دارد و یا توسط هیئت ها طراحی می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: شایعه بی طرف نبودن دولت به دلیل فعالیت غیرقانونی برخی از عوامل دست اندرکار در حال قوت گرفتن است و مردم را از حضور در انتخابات منصرف کرده است. . همه باید متفق القول باشیم که آسایش نظام و مصلحت کشور در پیروی از دستورات مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی و همبستگی به ویژه در انتخابات است.

نوری قزلجه خطاب به رئیس جمهور قالیباف گفت: به عنوان رئیس مجلس که رئیس مجلس است با ورود به این شرایط اجازه ندهید که مردم سالاری و مردم سالاری دینی که یکی از اساسی ترین پایه های نظام مقدس است. جمهوری اسلامی رو به وخامت است.

محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: ما به عنوان مجلس قطعاً اجرای قانون را پیگیری خواهیم کرد و طی چند روز گذشته مداخلاتی را که در مجلس مطرح شد پیگیری کردیم. قوه مجریه و بقیه موارد را هم پیگیری خواهیم کرد.» مصمم به اجرای قانون هستیم و البته شورای نگهبان هم به این موضوع توجه دارد.

27218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.