افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

اولین نمایش ۲۳۵ میلیون دلاری ماموریت غیرممکن جدید

  • کد خبر : 29610
اولین نمایش ۲۳۵ میلیون دلاری ماموریت غیرممکن جدید

آفتاب نیوز: این فیلم در پنج روز 80 میلیون دلار در باکس آفیس ایالات متحده فروخت و رکورد فیلم Mission: Impossible را در آن دوره زمانی شکست، اگرچه انتظار می رفت که این فیلم هیجان انگیز جاسوسی در ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا شروع به فروش بیش از 90 میلیون دلار کند. به گزارش […]

آفتاب نیوز:

این فیلم در پنج روز 80 میلیون دلار در باکس آفیس ایالات متحده فروخت و رکورد فیلم Mission: Impossible را در آن دوره زمانی شکست، اگرچه انتظار می رفت که این فیلم هیجان انگیز جاسوسی در ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا شروع به فروش بیش از 90 میلیون دلار کند.

به گزارش اسکرین، پس از فیلم موفق «تاپ گان ماوریک» در تابستان سال گذشته که به نوعی هالیوود را از ورشکستگی نجات داد، «تام کروز» امسال با فیلم جدیدی از فیلم «ماموریت غیرممکن» به سینما بازگشت. و این فیلم این هفته اکران شد، اولین اکران آن در سراسر جهان 235 میلیون دلار فروش داشته است.

“ماموریت: غیرممکن – فال اوت” وقایع قسمت ششم “ماموریت: غیرممکن: فال اوت” را دنبال می کند، جایی که اتان هانت (تام کروز) و دیگر عوامل مخفی جهان را از یک آخرالزمان هسته ای نجات دادند. ششمین قسمت از فرنچایز Mission: Impossible با فروش نزدیک به 800 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی، پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه در سال 2018 بود.

در این فیلم جدید، کروز بازگشته تا در کنار وینگ ریمز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، هنری چرنی و ونسا کربی بازی کند. از تازه واردان قسمت هفتم می توان به هیلی آتول، پوم کلمنتیف، کری الوز، راب دیلینی، ایندیرا وارما، شای ویگام، مارک گاتیس، اسای مورالس و چارلز پارنل اشاره کرد.

هفتمین فیلم از مجموعه «ماموریت غیرممکن» از 12 جولای توسط کمپانی پارامونت در آمریکا به نمایش درآمد. این فیلم که با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون دلار ساخته شده بود، ابتدا قرار بود در سال 2021 اکران شود که اکران آن چندین بار به تعویق افتاد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.