افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

اولین میم بانک سکه ETP تا پایان سال در ایالات متحده عرضه می شود

  • کد خبر : 372057
اولین میم بانک سکه ETP تا پایان سال در ایالات متحده عرضه می شود

BONK، محبوب‌ترین میم کوین بلاک‌چین سولانا، به تازگی از نقطه عطف مهمی عبور کرده است که می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر پذیرش آن داشته باشد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده است محصول قابل معامله در بورس (ETP) بانک باید در بازار سهام آمریکا راه اندازی شود. اتفاق مهمی که این اولین بار است که برای یک […]

BONK، محبوب‌ترین میم کوین بلاک‌چین سولانا، به تازگی از نقطه عطف مهمی عبور کرده است که می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر پذیرش آن داشته باشد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده است محصول قابل معامله در بورس (ETP) بانک باید در بازار سهام آمریکا راه اندازی شود. اتفاق مهمی که این اولین بار است که برای یک میم سکه اتفاق می افتد!

به گزارش اسمارتک نیوز، بسیاری از علاقه مندان به Bonk معتقدند که راه اندازی ETP Bonk در نهایت راه را برای راه اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) این میم کوین هموار می کند و منجر به رشد بیشتر قیمت آن می شود.

راه اندازی بانک ETP در آمریکا

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در وب سایت رسمی سولانایک ETP برای MimeCoinBunk در بازار سهام ایالات متحده راه اندازی شده است اولین قدم برای راه اندازی این است که به ETF Bonk بروید.

تیم توسعه MemeCoinBunk به دنبال راه اندازی ETP خود تا پایان سال جاری با همکاری Osprey Funds است که در راه اندازی اولین ETF بیت کوین مشارکت داشت.

طبق این اطلاعیه ظاهرا نماد همین ETP است BONK خواهد بود

آیا قیمت بانک افزایش می یابد؟

در زمان نگارش این مقاله، هر واحد Bunk با قیمت 0.00001722 دلار معامله می شود که طی 24 ساعت گذشته 5.67 درصد کاهش داشته است. با این حال، برخی از تحلیلگران همچنان به روند آینده این ارز دیجیتال خوش بین هستند. همچنین راه اندازی ETP می تواند توجه بیشتری را به این میم کوین جلب کند و قیمت آن را افزایش دهد.

یک معامله گر به نام TraderKoz می گوید که قیمت Bonk به تازگی یک الگوی کف سه گانه را تکمیل کرده است. در این الگو، قیمت یک حمایت را سه بار آزمایش می کند و سپس افزایش می یابد. این الگو، همراه با راه اندازی بانک ETP، چشم انداز این ارز دیجیتال را برای ادامه رشد حفظ کرده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-22 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.