افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

اولین مصاحبه مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از انتصاب

  • کد خبر : 396188
اولین مصاحبه مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از انتصاب

به گزارش مانیبان؛ احمد یوسف زاده با اشاره به هواداران باشگاه سپاهان گفت: هواداران یکی از ارکان مهم تشکیلات باشگاه هستند. کادر مربیگری و تیم های ورزشی، مدیریت و هواداران ستون های باشگاه هستند و حمایت هواداران به تیم کمک می کند تا نتایج بهتری کسب کند. به نظر من هواداران باید شاد، شاداب و […]


به گزارش مانیبان؛ احمد یوسف زاده با اشاره به هواداران باشگاه سپاهان گفت: هواداران یکی از ارکان مهم تشکیلات باشگاه هستند. کادر مربیگری و تیم های ورزشی، مدیریت و هواداران ستون های باشگاه هستند و حمایت هواداران به تیم کمک می کند تا نتایج بهتری کسب کند. به نظر من هواداران باید شاد، شاداب و سرحال باشند و این زمانی اتفاق می افتد که به نتایج دلخواه برسند یا فوتبال زیبایی ببینند.

و افزود: ما معتقدیم که هواداران فقط یک طرف قضیه نیستند بلکه همه در یک طرف هستیم. کل گروه حرکت می کند و برخی فعالیت ها توسط هواداران عزیز انجام می شود. باید این اطمینان را داشته باشند که تمام تلاش مدیریت، کادر باشگاه و همه توانمندی های باشگاه، فولاد مبارکه و سایر سازمان ها در مسیری قرار خواهد گرفت که اتفاقات خوبی برای همه به همراه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره سختی های یک مدیر ورزشی بیان کرد: مدیریت یک باشگاه ورزشی سخت، پیچیده و شلوغ است، افرادی که این سمت را در اختیار دارند کارهای فوق العاده سخت و مسئولانه ای انجام می دهند و تقریبا وقت آزاد و آسایش ندارند. هر کسی که خود را در این موقعیت می بیند باید بهترین کار را انجام دهد. بدون شک این شغل بسیار پر استرس و پیچیده است و در نهایت توقع جامعه بیشتر است. افراد در این موقعیت بسیار سخت کار می کنند و موقعیت های استرس زا و استرس زا را تجربه می کنند.

وی ادامه داد: باید از افرادی که در این شرایط هستند تشکر کرد، آذربایجان در زمان خود زحمات زیادی کشیدند. کار در این موقعیت کار سختی است و ما قدردان آن هستیم. امیدواریم در هر زمینه ای که کار می کنید موفق باشید، البته با توانایی های خود موفق خواهید بود. ما صمیمانه از شما تشکر می کنیم.

یوسف زاده درباره رویه گلزنی باشگاه و اهمیت تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان گفت: تمام اهدافی که تدوین می کنیم موتور محرکه نتایج و عملکرد تیم فوتبال بزرگسالان است که می تواند ما را در اهدافمان یاری کند. باید در این زمینه خوب سرمایه گذاری کنیم تا تیم فوتبال بزرگسالان حضور پررنگی داشته باشد. شما باید آکادمی، زیرساخت ها را تقویت کنید، فرآیندها را بهبود بخشید و تیم را به درستی مدیریت کنید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره لزوم سبک زندگی حرفه ای ورزشکاران باشگاه سپاهان اظهار کرد: تاکنون اتفاقات بسیار خوبی در روند تیمداری رخ داده است و انشالله اتفاقات بهتری نیز رخ خواهد داد. تلاش باشگاه این است که شرایط تیم در بهترین حالت باشد و امکانات کافی فراهم شود تا ورزشکاران بتوانند بدون دغدغه زندگی حرفه ای خود را توسعه دهند و تنها بر روی وظیفه اصلی خود تمرکز کنند. وظیفه ما این است که تمرکز کنیم تا کادر مربیگری و ورزشکاران بتوانند کارهای خوبی انجام دهند.

وی در پایان گفت: تیم مدیریت باید بین هواداران، سرمایه های اجتماعی و معنوی، شهرداری، فرمانداری و سایر سازمان ها هم افزایی و اتحاد ایجاد کند تا با انرژی مثبت اجتماعی تیم را برای کسب بهترین نتایج یاری کنند.

منبع: تسنیم


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.