افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

اولین مرکز فعال سازی و نوآوری واحدهای اقتصادی کشور افتتاح شد

  • کد خبر : 147280
اولین مرکز فعال سازی و نوآوری واحدهای اقتصادی کشور افتتاح شد

به گزارش بازار، حسین بختیاری معاون پارک علم و فناوری استان البرز در مراسم افتتاح این مرکز که با حضور روح الله فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصادی پایگاه دانش ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: : الف از این پس تمامی بنگاه های اقتصادی اعم از صنایع تولیدی، صنعتی و کشاورزی در صورت توجه ویژه […]

به گزارش بازار، حسین بختیاری معاون پارک علم و فناوری استان البرز در مراسم افتتاح این مرکز که با حضور روح الله فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصادی پایگاه دانش ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: : الف از این پس تمامی بنگاه های اقتصادی اعم از صنایع تولیدی، صنعتی و کشاورزی در صورت توجه ویژه به استفاده از فناوری ها و دانش نوین می توانند برای نوسازی و بازسازی واحدهای اقتصادی تسهیلات دریافت کنند.

بختیاری افزود: احیای واحدهای اقتصادی تاکنون تنها از طریق دریافت تسهیلات بانکی امکان پذیر بوده است، اما از این پس توسعه و احیای واحدهای اقتصادی صرفاً مطابق با الگوهای فناورانه طراحی شده عملیاتی می شود.

وی افزود: برای دستیابی به این هدف، در مرحله اول با شناسایی مشکلات شرکت های اقتصادی، مسائل مربوط به بازار فناوری، نیروی انسانی و … مورد بررسی و ارزیابی فنی قرار می گیرد. به این ترتیب پس از بررسی و بررسی موضوعاتی از جمله موارد مربوط به صدور مجوز و همکاری با شرکت های دانش بنیان، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات و توسعه، در مواردی که شرکت های اقتصادی نیاز به تامین مالی و ارائه تسهیلات در زمان مناسب داشته باشند، اقدامات لازم برای تزریق به موقع تسهیلات انجام می شود. . مناسب.

بختیاری همچنین به طرح واگذاری زمین های پارک های علم و فناوری به شرکت های علم و فناوری استان بر اساس قوانین جدید پرش دانش بنیان اشاره کرد و گفت: پارک های علم و فناوری می توانند زمین های خود را در قالب قراردادهای بلندمدت به دانش واگذار کنند. . شرکت هایی با دفتر مرکزی برای اجاره.

وی افزود: در این راستا پارک علم و فناوری البرز مجوز واگذاری زمین را با مصوبه هیات امنای جهاد دانشگاهی دریافت کرده و در این زمینه مقدمات واگذاری چهار زمین به چهار دانش اندیشی فراهم شده است. شرکت های مبتنی بر تولید محصولات دانش.

وی ادامه داد: این اراضی در قطعاتی به مساحت 1000 مترمربع و بیشتر با زیربنای لازم به دانش بنیان های مذکور تحویل داده می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.