افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

اولین محموله تانک وارد ایران شد!

  • کد خبر : 387680
اولین محموله تانک وارد ایران شد!

به گزارش بازار، شرکت شتابران خودرو که پیش از این با معرفی وانت تانک 300 و ماکسوس استار H در نمایشگاه مرکزی، علاوه بر ایجاد مرکز خدمات پس از فروش، شرایط لازم را برای عرضه محصولات خود فراهم کرده بود. گسترش شبکه از نمایندگی های شهرهای مختلف هم اکنون با واردات اولین محموله تانک 300 […]

به گزارش بازار، شرکت شتابران خودرو که پیش از این با معرفی وانت تانک 300 و ماکسوس استار H در نمایشگاه مرکزی، علاوه بر ایجاد مرکز خدمات پس از فروش، شرایط لازم را برای عرضه محصولات خود فراهم کرده بود. گسترش شبکه از نمایندگی های شهرهای مختلف هم اکنون با واردات اولین محموله تانک 300 آماده عرضه این خودروی جذاب به بازار ایران است.

تانک 300 محصولی از برند معتبر و پریمیوم TANK است که محصولات آن در حال حاضر با ویژگی هایی مانند کیفیت و دوام بالا، تجهیزات لوکس و امکانات رفاهی و البته قابلیت های متمایز آفرود شناخته شده است. این برند علاوه بر بازار چین، توانسته در بازارهای صادراتی مانند استرالیا، روسیه، امارات متحده عربی و … به محبوبیت و فروش قابل توجهی دست یابد.

این خودروی شاسی بلند مستقل که توسط شاتابران خودرو با سه ویژگی «متمایز، قدرتمند و ماجراجو» معرفی شده است، از موتور 2 لیتری توربوشارژ GDI با قدرت 227 اسب بخار و گشتاور 387 نیوتن متر با گیربکس ZF 8 بهره می برد -سرعت اتوماتیک آنها به هر چهار چرخ منتقل می شوند. Tank 300 دارای ویژگی هایی مانند زاویه نزدیک شدن و خروج 33 و 34 درجه، قابلیت عبور از آب تا عمق 70 سانتی متری و همچنین قفل دیفرانسیل عقب (با Tank U-Turn) است که می تواند بسیاری از نکات برجسته را شکست دهد. رقبای این کلاس در مسیرهای خارج از جاده یک چالش هستند، اگرچه استفاده از سیستم تعلیق چند لینک در عقب و همچنین کابین راحت و جادار آن، آن را به وسیله ای راحت و پایدار در سفرهای جاده ای و شهری تبدیل کرده است.

تجهیزات و امکانات رفاهی تانک 300 شاتاباران می تواند شامل سیستم ورود و استارت بدون کلید، تنظیم برقی و گرمایش صندلی های جلو، ماساژور در صندلی راننده، کلاستر دیجیتال و صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای 12.3 اینچی، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، روشنایی کابین با قابلیت تغییر رنگ (Ambientlight) و سقف کشویی برقی، خاطرنشان کرد: تجهیزاتی مانند دوربین 360 درجه، سیستم هشدار و حرکت بین خطوط، سیستم تشخیص علائم محدودیت نیز شامل سرعت و کروز کنترل تطبیقی ​​است. در لیست تجهیزات ایمنی لازم به ذکر است که این خودرو در تست های موسسه ایمنی استرالیا (ANCAP) نیز موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده است.

موضوع مهم دیگری که شاطران خودرو در حال حاضر به آن پرداخته و در حال اجرای آن است، بحث تست فنی و کالیبراسیون باک 300 با توجه به شرایط اقلیمی و کیفیت سوخت ایران است. این خودرو و همچنین تیم تحقیقاتی شرکت مادر در ایران انجام شده است. شرایط مختلف و در نتیجه مشکل عدم تطابق با کیفیت سوخت که امروزه در بسیاری از خودروهای موجود در بازار مشاهده می شود، انتظار می رود در مورد تانک 300 نیز برطرف شود که جزئیات و نحوه انجام این مراحل به زودی اعلام خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای مشاهده مشخصات این خودرو یا سایر محصولات شتابران خودرو به سایت رسمی این شرکت به نشانی www.shetabran.com مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.