به گزارش تجارت نیوز، در ماه های اخیر اینستاگرام و فضای مجازی مملو از تبلیغات شده است. فروش آیفون به 20 میلیون رسیده بود. در حالی که قیمت آیفون 13 و 14 در بازار ایران از مرز 35 و حتی 40 میلیون تومان هم عبور می کند، ناگهان چند شرکت ظاهر شدند که مدعی فروش گوشی های آیفون 13 با قیمت 20 میلیون تومان و با مهلت تحویل تقریباً یک ماهه به مشتریان هستند. . انجام می دهند. یکی از این شرکت ها شرکت سیرو به برکت همین تبلیغات گسترده و حتی استفاده از چهره ها و افراد مشهور بود که شناخته شد و توانست اعتماد و فریب بازندگان را جلب کند.

از همان ابتدا می توانستیم حدس بزنیم که این 20 میلیون آگهی فروش آیفون چیزی جز فریب مشتریان نیست و می توانستیم سرنوشت چنین شرکت هایی و فریبکاران آنها را درک کنیم. چندی پیش خبری داشتیم که دفتر شرکت کوروش پلمپ شده است. گفته می شود این دفتر به دلیل شکایت های متعدد خریدارانی که خریدهای خود را دریافت نکرده اند، پلمب شده است. اما همچنان پورتالی برای خرید این مجموعه و امکان خرید از سایت شرکت کوروش وجود داشت و مسئولان شرکت کوروش نیز دلایل دیگری برای تعطیلی دفتر خود و عدم تقلب و خصوصی بودن آن را اعلام کردند. شکایت

چند روزی است که سایت شرکت کروش به طور کامل از دسترس خارج شده و اکنون دفتر این گروه شبانه تخلیه شده است. مدیران این شرکت در حال حاضر متخلف هستند و خریداران و کلاهبرداران این مجموعه در صدد شکایت از آنها هستند. باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقی می افتد. امیدواریم با دستگیری مدیران این شرکت متقلب هر چه سریعتر حقوق مشتریان تضییع نشود.