افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اولین شگفتی جام هجدهم رخ داد: تیم فوتبال ژاپن مغلوب عراق شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 182581
اولین شگفتی جام هجدهم رخ داد: تیم فوتبال ژاپن مغلوب عراق شد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، در دور دوم رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ و گروه D، تیم های فوتبال ژاپن و عراق از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهر آموزش و پرورش به قضاوت خالد صالح الترایس به مصاف یکدیگر رفتند. . 2 برنده شد و در نهایت به دست یک عراقی رسید. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، در دور دوم رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ و گروه D، تیم های فوتبال ژاپن و عراق از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهر آموزش و پرورش به قضاوت خالد صالح الترایس به مصاف یکدیگر رفتند. . 2 برنده شد و در نهایت به دست یک عراقی رسید. ایمن حسین (5) (4+45) برای عراق و واتارو اندو (3+90) گلزنان این دیدار بودند.

ترکیب تیم فوتبال ژاپن: زئون سوزوکی، سوگاوارا، هیروکی ایتو، شوگو تانیگوچی (46- تاکهیرو تومیاسو)، کو ایتاکورا، هیدماسا موریتا (74- هاته)، واتارو اندو، تاکومو مینامینو، تاکفوسا کوبو (61- ریتسو دوان) ، جونیا ایتو (74- دایزن مائدا)، تاکوما آسانو (61- آیاسه یوئدا)

ترکیب تیم فوتبال عراق: جلال حسن، حسینعلی (دوسکی-46)، سعد ناطق، ریبین سولق، احمد یحیی، فرانس باتروس (رشید-61)، امیر العماری، بوسف ایمن (علی عدنان-66)، ابراهیم بایش، علی جاسم (77- تحسین) و ایمن حسین (46- مهندعلی)

پیروزی عراق، شگفتی بزرگ جام سامورایی/بازگشت، محقق نشد

شگفتی ژاپن در دقایق ابتدایی بازی

بازی نیمه اول با برتری خشن و بازی پرفشار عراقی ها همراه بود و ملی پوشان از ابتدا می خواستند با فشار روی دروازه ژاپن گل بزنند اما در دقیقه 5 بازی نفوذ کردند. سمت چپ و توپ را وارد دروازه سامورایی ها کرد. در دقیقه 5 بازی، ایمن حسین با ضربه سر توپ برگشتی را از مقابل دروازه ژاپن وارد دروازه کرد تا این عراقی ها بودند که در نیمه اول پیش افتادند.

تلاش های بیهوده سامورایی ها بی نتیجه ماند.

پس از گل عراقی ها، بازیکنان تیم ژاپنی صاحب توپ و میدان بودند و چندین حمله به سمت دروازه عراقی ها انجام دادند تا گل تساوی را به ثمر برسانند و بازنده به رختکن نروند، اما دفاع مستحکم عراقی اجازه نداد. آنها تلاش های شاگردان موریاسو را بی ثمر کنند.

آب سرد روی بدن سامورایی در دقایق پایانی

در حالی که ژاپنی ها به دنبال گل تساوی بودند، بازیکنان عراق در یک ضدحمله دقیق و برنامه ریزی شده از سمت چپ، توپ را روی دروازه ژاپن فرستادند که ایمن حسین توپ را دوباره وارد دروازه ژاپن کرد تا آب سردی روی بدن سامورایی بیفتد. بگذارید جریان پیدا کند و نیمه اول این مسابقه با سود عراقی ها به پایان برسد.

پیروزی عراق، شگفتی بزرگ جام سامورایی/بازگشت، محقق نشد

ادامه بازی خطرناک عراق

بازی در نیمه دوم آغاز شد تا عراقی ها دوباره حمله کنند و نشان دهند که قصد فرو رفتن در پوسته دفاعی خود را ندارند. آنها در حملات متعدد خود روی دروازه ژاپن موقعیت های زیادی خلق کردند و در دقیقه 53 بر اثر اشتباه مدافعان ژاپنی صاحب موقعیت شدند که از دست رفت.

پنالتی توسط کمک داور ویدیویی لغو شد

ژاپنی ها که در نیمه دوم تلاش می کردند گل های از دست رفته را پس بگیرند حملات زیادی را انجام دادند: در دقیقه 56 داور برای درگیری بازیکنان عراق و ژاپن یک پنالتی اعلام کرد اما این پنالتی باطل شد. با دخالت داور ویدیویی

بازی متعلق به ژاپنی ها و بازگشت سامورایی ها

بازیکنان تیم فوتبال ژاپن که نمی‌خواستند بازنده این دیدار باشند، در حمله بودند و بازی خودشان را به عراقی‌ها دیکته کرده بودند، اما تا تلاش سامورایی‌ها نمی‌توان به این راحتی به خط دفاعی عراق نفوذ کرد. . نتیجه داد و در دقیقه 3+90 شاگردان موریاسو یک کرنر برای واتارو اندو ارسال کردند تا اولین گل خود را روی دروازه به ثمر برساند.

ضدحمله هایی که گلی در بر نداشت

در این میان ضد حملات عراق روی دروازه ژاپن نتیجه ای برای شیرهای بین النهرینی نداشت تا این دیدار با نتیجه 2-1 به سود عراق به پایان برسد. ژاپن با این شکست مقام اول گروه D را از دست داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.