افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

اولین سری خودروهای کراس اوور DL5 پارس خودرو به مشتریان تحویل داده شد

  • کد خبر : 137859
اولین سری خودروهای کراس اوور DL5 پارس خودرو به مشتریان تحویل داده شد

به گزارش بازار به نقل از سایپا، محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تحویل اولین کراس اوور سری DL5 پارس خودرو به مشتریان با بیان اینکه گروه سایپا در 23 ماه گذشته برنامه جامعی را تدوین کرده است، اظهار داشت: که شامل مسائل زیست محیطی و گسترش پلت فرم است، بارکی در این […]

به گزارش بازار به نقل از سایپا، محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تحویل اولین کراس اوور سری DL5 پارس خودرو به مشتریان با بیان اینکه گروه سایپا در 23 ماه گذشته برنامه جامعی را تدوین کرده است، اظهار داشت: که شامل مسائل زیست محیطی و گسترش پلت فرم است، بارکی در این میان جایگاه ویژه ای دارد، تصریح کرد: با عرضه محصولات مدرن و باکیفیت و ارائه خدمات پس از فروش مناسب سعی در پاسخگویی مطلوب به اعتماد مشتریان داریم.

وی با تاکید بر اینکه برای کنترل بازار، بهبود محصولات فعلی و بالاتر از همه افزایش رقابت پذیری، واردات و مونتاژ خودروهای وارداتی در دستور کار قرار دارد، اذعان داشت: در فاز اول خودرو DL5 به صورت کاملا وارداتی به مشتریان تحویل داده شد. در مرحله دوم خودروی مذکور همراه با داخلی سازی مونتاژ و به بازار عرضه می شود. بر این اساس اولین قطعات آن وارد ایران می شود و خطوط تولید این محصول در شرکت پارس خودرو در حال آماده سازی است.

وی با اشاره به اینکه گروه خودروسازی سایپا همکاری و مشارکت قدیمی خود را با شرکت خوشنام چینی به نام چانگان از سر گرفته است، گفت: تولید انواع چانگان در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است به همین دلیل خودرو CS55 پلاس تولید می شود. در سایپا چانگان CS35 پلاس در شرکت پارس خودرو و CS15 در یکی از شرکت های بن رو یا کاشان تولید و به فروش می رسد.

تیموری با اشاره به تولید و عرضه خودروهای برقی و هیبریدی برای شهرهای بزرگی که دارای آلایندگی هستند، گفت: در حالی که تولید خودروهای برقی در دستور کار سایپا قرار دارد، مدل های جدیدی از خودروهای برقی وارد ایران شده است. بنابراین خودروهای تمام برقی برای سیستم حمل و نقل عمومی و به عنوان تاکسی (ارائه شده توسط سازمان تاکسیرانی) ارائه خواهند شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در حال کار بر روی استانداردهای نهایی خودروی جدید آریا (هیبریدی، برقی و تمام برقی) هستیم و امیدواریم در اوایل تابستان سال آینده بتوانیم این خودرو را به تولید انبوه برسانیم.

لازم به ذکر است گروه خودروسازی سایپا یکی از اولین گروه هایی است که پس از آزادسازی واردات خودرو به کشور، اقدام به واردات محصولات جدید کرد. بر این اساس در فاز اول 800 دستگاه خودروی DL5 پارس خودرو (بدون تاخیر و دقیقاً 30 روز کاری و طبق تعهد قبلی) آماده تحویل به مشتریان و در فاز دوم 2 هزار دستگاه خودرو DL5 مونتاژ می شود. و تحویل داده شد. کراس اوور DL5 دارای موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با توان خروجی 144 اسب بخار است. علاوه بر این، این موتور می تواند تا 215 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.