افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

اولین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی در بنیاد مسکن برگزار شد

  • کد خبر : 152615

به گزارش بازار، در اولین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی کل کشور، 171 نفر از معاونت های پشتیبانی، مسئولین امور مالی، کارکنان حسابداری، ستاد مالی و امور مبارزه با پولشویی مجامع و شرکت های بنیاد مسکن حضور داشتند. بر اساس این گزارش، تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مرکز اطلاعات مالی کشور […]

به گزارش بازار، در اولین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی کل کشور، 171 نفر از معاونت های پشتیبانی، مسئولین امور مالی، کارکنان حسابداری، ستاد مالی و امور مبارزه با پولشویی مجامع و شرکت های بنیاد مسکن حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مرکز اطلاعات مالی کشور به منظور ارتقای سطح آگاهی و دانش مدیریت و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده است. انقلاب و همچنین اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم.

این گزارش می افزاید: کسب درآمد نامشروع در روابط مبهم مالی و پولشویی یکی از تهدیدهای مهم چرخه سالم اقتصادی است، به همین دلیل امروزه مبارزه با پولشویی یکی از موثرترین و کارآمدترین راهکارها برای مبارزه با فساد در امور اقتصادی است. بنیاد مسکن نیز یکی از نهادهای انقلاب اسلامی است که در این زمینه اقدامات اساسی برای جلوگیری از فعالیت مفسدان در مسیر پولشویی و به دست آوردن پول های کثیف در چرخه اقتصادی کشور انجام داده است.

بدون شک مبارزه با پولشویی یکی از موثرترین و کارآمدترین روش های مبارزه با فساد در جوامع مختلف است و باید از ظرفیت های قانونی برای جلوگیری از سوء استفاده مفسد و پول های ناشی از اعمال مجرمان در روابط اقتصادی استفاده کرد. که متخلفان نمی توانند از شر پول خلاص شوند و از این حیث با هدف مبارزه با پولشویی اولین دوره تخصصی آن با حضور 171 کارشناس مالی از محل زندگی بنیاد در شیراز با موفقیت برگزار شد. گفتنی است امضای تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن و مرکز اطلاعات مالی کشور در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم نقطه عطفی در اجرای شفافیت مالی در بنیاد مسکن و امضای آن است. این تفاهم نامه نشان داد که بنیاد مسکن با تخلفات مالی مبارزه می کند و مبارزه با پولشویی به معنای واقعی مبارزه با مفاسد اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.