افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اولین خودروهای وارداتی ایران خودرو تحویل مشتریان شد

  • کد خبر : 216118
اولین خودروهای وارداتی ایران خودرو تحویل مشتریان شد

آفتاب نیوز: گروه صنعتی ایران خودرو اولین سری از خودروهای وارداتی شاین مکس را امروز (سه شنبه) تحویل مشتریان داد. علیرضا اسکویی، مدیر بازاریابی شرکت ایران خودرو در این مراسم گفت: شاین مکس تولید یکی از بهترین شرکت های خودروسازی چین، از مدرن ترین امکانات و فناوری های روز دنیا برخوردار است و با وجود […]

آفتاب نیوز:

گروه صنعتی ایران خودرو اولین سری از خودروهای وارداتی شاین مکس را امروز (سه شنبه) تحویل مشتریان داد.

علیرضا اسکویی، مدیر بازاریابی شرکت ایران خودرو در این مراسم گفت: شاین مکس تولید یکی از بهترین شرکت های خودروسازی چین، از مدرن ترین امکانات و فناوری های روز دنیا برخوردار است و با وجود استفاده از موتور قدرتمند، و همچنین کابین بزرگ و جادار، کلاس D یکی از کم مصرف ترین خودروها محسوب می شود.

و افزود: واردات این خودرو در دو مدل هیبریدی و بنزینی در طرح گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفت.

این مدیر صنعتی در ایران خودرو رسالت اصلی ایران خودرو به عنوان خودروساز را توسعه و تولید محصولات از طریق طراحی و به کارگیری فناوری روز و توسعه نهضت داخلی سازی دانست و گفت: در نهایت واردات خودروهای مدرن و امروزی است. . باید به تحقق توسعه داخلی منجر شود. در این راستا و بر اساس سیاست وزارت حراست، ایران خودرو برای تامین نیاز بازار، افزایش رقابت پذیری و ارتقای سطح فناوری محصولات تولید داخل، اقداماتی را برای واردات خودروهای جدید انجام داده است.

به گزارش اسکی، عملکرد ایران خودرو در تمامی دوره ها انتخاب محصولات مدرن و باکیفیت بوده است و در شاین مکس انتخاب بر اساس نیاز بازار در بهترین کلاس سدان صورت گرفته است. و به روزترین محصولات موجود

مدیر بازاریابی ایران خودرو ضمن تشریح مزایای این محصول، مزیت ایران خودرو را ارائه خدمات پس از فروش برای واردات آن دانست و گفت: با توجه به تنوع توزیع کنندگان ایران خودرو در کشور، خدمات پس از فروش ارائه خواهد شد. به موقع به این خودرو. در زمینه تامین قطعات یدکی به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که قبل از ورود خودرو به بازار، پرسنل تامین قطعات و خدمات پس از فروش آموزش دیده اند تا خودرو با بالاترین استاندارد به مشتریان تحویل داده شود.

شاین مکس با استقبال خوبی از سوی جویندگان خودروهای وارداتی مواجه شده است

در ادامه تحویل خودروها به مشتریان، پیمان سنندجی، شرکت واردکننده این خودروها، اظهار داشت: شاین مکس برای بررسی سازگاری آن با شرایط اقلیمی کشور، در ایستگاه های مختلف بازرسی شده و با ارزیابی نهایی و با دریافت مجوز شماره گذاری و استاندارد، اقدام به تحویل به مشتریان می کنیم.

وی افزود: این خودرو از تجهیزات، آپشن ها و امکانات خوبی برای راحتی سرنشینان برخوردار است و در سیستم عرضه یکپارچه خودروهای وارداتی نیز نسبت به سایر برندهای خودرویی مورد استقبال و توجه مشتریان قرار گرفته است.

سنندجی در خصوص روند تحویل این خودروها اعلام کرد: در مرحله اول و تا پایان فروردین ماه سال آینده شرایط برای تحویل 1000 دستگاه بنزینی شاین مکس که در موعد مقرر به مشتریان تحویل داده می شود مهیا است. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.