افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اولین جلسه هیئت دولت پس از شهادت رئیس جمهور/خبرنگاران دولتمردان: بدون معطلی و با همان روحیه همیشه مشی رئیس جمهور فقید را ادامه دهید.

  • کد خبر : 271169
اولین جلسه هیئت دولت پس از شهادت رئیس جمهور/خبرنگاران دولتمردان: بدون معطلی و با همان روحیه همیشه مشی رئیس جمهور فقید را ادامه دهید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعت 6 صبح امروز اولین جلسه هیئت دولت پس از شهادت آیت الله رئیسی به ریاست سرپرست سرپرستی و با حضور کلیه اعضا برگزار شد. به گزارش ایسنا، محمد مخبر در این دیدار، مرحوم آیت الله رئیسی را حاوی دو پیام ویژه دانست و اظهار کرد: حجم استقبال از پیکر آیت […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعت 6 صبح امروز اولین جلسه هیئت دولت پس از شهادت آیت الله رئیسی به ریاست سرپرست سرپرستی و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمد مخبر در این دیدار، مرحوم آیت الله رئیسی را حاوی دو پیام ویژه دانست و اظهار کرد: حجم استقبال از پیکر آیت الله رئیسی و سایر شهدا در تبریز، قم و تهران نشان داد که آرمان های امام و امام زمان(عج) اسلام، رهبری و انقلاب در زندگی مردم است و هیچ حادثه ای مختل نمی شود.

وی آیت الله رئیسی را تحصیل کرده در مدرسه ای که نماد انقلاب اسلامی است خواند و ادامه داد: حادثه اخیر پایبندی مردم به آرمان ها و اهداف عالیه نظام را بیش از پیش نمایان کرد.

مخبر حضور پرشمار مردم در مراسم اخیر را بینشی عمیق در خدمت در راه الهی دانست و تصریح کرد: آیت الله رئیسی بار دیگر به همه ما نشان داد که بزرگترین کار خیر خدمت صادقانه به مردم در راه خداست. . و اگر این راه را ادامه دهیم در نهایت خوب می شویم.

در این جلسه هیئت دولت، سرپرست ریاست جمهوری بار دیگر از همه اعضا خواست بدون تأخیر و با همان روحیه همیشه سیاست رئیس جمهور فقید را ادامه دهند و در بقیه دولت به مردم نشان دهند که نتایج دولت آیت الله رئیسی اینها نتایج بزرگی برای آینده ایران است. وی با اشاره به حضور روسا، مسئولان و هیئت های دیپلماتیک کشورهای جهان در مراسم تجلیل از آیت الله رئیسی، تصریح کرد: مقامات خارجی، هیئت های دیپلماتیک و مهمانان باید مورد توجه و احترام ویژه با همراهی وزرا قرار گیرند.

دکتر مخبر همچنین برنامه ریزی های انجام شده در نشست سران برای انتخابات آتی را مورد تاکید قرار داد و به همه اعضای دولت تاکید کرد که برای حفظ وفاق ملی و افزایش رضایتمندی و مشارکت مردم حداکثر تلاش را انجام دهند.

در این جلسه هیات دولت، رئیس دفتر ریاست جمهوری و سرپرست وزارت امور خارجه گزارشی از نحوه میزبانی هیات های دیپلماتیک در برنامه امروز ارائه کردند.

سپس چند مصوبه پیشنهادی در خصوص تسهیل امور گمرکی در پست های مرزی، ایمنی راه ها و موافقت نامه های همکاری خارجی در دستور کار هیئت دولت قرار گرفت و پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

۲۷۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=271169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.