افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

اولین جدایی رایان و جانان در سن 7 سالگی. دختر و پسر دوقلو در روز اول مدرسه + فیلم

  • کد خبر : 371693
اولین جدایی رایان و جانان در سن 7 سالگی. دختر و پسر دوقلو در روز اول مدرسه + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، دو خواهر و برادر دوقلو امروز اول مهرماه در هفت سالگی برای اولین بار در زندگی خود از هم جدا شدند. دو کودک کوچک که هر روز، در هر ساعت، همه جا در کنار یکدیگر بودند، امروز هر کدام به مکان دیگری رفتند تا به مدرسه بروند و مرحله ای […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، دو خواهر و برادر دوقلو امروز اول مهرماه در هفت سالگی برای اولین بار در زندگی خود از هم جدا شدند. دو کودک کوچک که هر روز، در هر ساعت، همه جا در کنار یکدیگر بودند، امروز هر کدام به مکان دیگری رفتند تا به مدرسه بروند و مرحله ای جدید و بسیار متفاوت از زندگی را سپری کنند.

جانان و رایان صبح روز اول مهر راه خود را رفتند و به مدرسه رفتند. مادرش می گوید که دوست دارند با هم به یک مدرسه بروند. آنها کسی جز خودشان ندارند و پیدا کردن دوستان جدید سخت تر از دیگران هستند.

مادر این دوقلوها ادامه می دهد: برای جانان حضور در پیش دبستانی اجباری نبود و فقط رایان چند روزی در کلاس های پیش دبستانی شرکت می کرد. با این حال، من و جانان همیشه پشت کلاس منتظر رایان بودیم و او همیشه برای دیدن جانان از کلاس بیرون می آمد و وانمود می کرد که به دستشویی می رود. این دو خیلی به هم وابسته اند و سخت است که الان باید از هم دور باشند.

پدر این دوقلوها که مسئول بردن رایان به مدرسه است، می گوید زمانی که رایان را برای جشن گل به مدرسه می برد، مدام برای خواهرش گریه می کرد و بی تاب بود. در این شرایط، ما معتقدیم که هیچکس بهتر از یک روانشناس خوب نمی تواند به ما کمک کند.

جدا کردن دختر و پسر هنگام رفتن به مدرسه می تواند برای هر دوی شما یک تجربه چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر زمان زیادی را با هم سپری کرده باشید. دوقلوها، به خصوص اگر ارتباط عاطفی نزدیکی داشته باشند، ممکن است به یکدیگر وابسته شوند و در جدایی دچار مشکل شوند. با این حال، ممکن است به دلایل آموزشی، اجتماعی یا روانشناختی پیشنهاد شود که آنها را در محیط‌های مختلف، مانند کلاس‌های جداگانه یا مدارس مختلف، جدا کنید.

دلایل زیادی برای جدایی دوقلوهای پسر و دختر در مدرسه وجود دارد، اما مهمترین آنها در زیر ذکر شده است.

رشد فردیت می تواند یکی از عوامل مهم در این زمینه باشد. جدایی دوقلوها به هر یک از آنها این فرصت را می دهد تا به طور مستقل هویت خود را شکل دهند و از نظر اجتماعی و شخصی رشد کنند.

علاوه بر این، این اقدام در کاهش وابستگی بسیار موثر است. اگر دوقلوها بسیار به یکدیگر وابسته باشند، جدایی می تواند به کاهش این وابستگی کمک کند و به هر کودکی اعتماد به نفس بیشتری برای رویارویی با چالش های اجتماعی بدهد.

تفاوت جنسیت و تحصیلات یکی دیگر از این عوامل است. در برخی موارد، تفاوت های جنسیتی می تواند بر انتخاب کلاس ها یا فعالیت های خاص تأثیر بگذارد و باعث جدا شدن دوقلوها شود.

رشد اجتماعی نیز یکی از مولفه های مهم در شکل گیری شخصیت دوقلوها است. مدرسه مکانی برای ایجاد ارتباطات اجتماعی جدید است. جدا بودن می تواند به دوقلوها کمک کند تا دوستان متفاوتی پیدا کنند و مهارت های اجتماعی خود را بهبود بخشند.

نکات کلیدی برای مدیریت جدایی دوقلوها

آمادگی ذهنی: دوقلوها باید آمادگی ذهنی برای این جدایی داشته باشند و باید به آنها توضیح داد که این جدایی به معنای از دست دادن رابطه نیست، بلکه به آنها این فرصت را می دهد که خودشان را بهتر بشناسند.

حمایت عاطفی: والدین و معلمان باید از هر دو کودک حمایت عاطفی قوی برای کاهش استرس و اضطراب جدایی احتمالی داشته باشند.

زمان مشترک: حتی اگر دوقلوها در کلاس ها یا مدارس مختلف باشند، می توانند لحظاتی را با هم داشته باشند تا پیوند خود را قوی نگه دارند.

این جدایی می تواند برای هر کودک یک تجربه منحصر به فرد و فرصت طلب باشد، اما نیاز به برنامه ریزی و حمایت مناسب برای به حداقل رساندن اثرات منفی دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.