افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اولین تمرین بدون تاخیر یحیی / غیبت سیدجلال غیب در تمرین پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 177895
اولین تمرین بدون تاخیر یحیی / غیبت سیدجلال غیب در تمرین پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

اگرچه تمرین پالس قرار بود ساعت 15 برگزار شود، اما با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. تیم فوتبال پرسپولیس امروز اولین تمرین خود را در غیاب یحیی گل محمدی برگزار می کند که در شرایطی دستیاران خارجی تمرین را هدایت می کنند. البته قرار بود تمرین امروز پرسپولیس ساعت 15 برگزار شود که به […]

اگرچه تمرین پالس قرار بود ساعت 15 برگزار شود، اما با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز اولین تمرین خود را در غیاب یحیی گل محمدی برگزار می کند که در شرایطی دستیاران خارجی تمرین را هدایت می کنند.

البته قرار بود تمرین امروز پرسپولیس ساعت 15 برگزار شود که به دلیل برگزاری جلسات مربیان در ساختمان باشگاه، این تمرین یک ساعت به تاخیر افتاد و قرار است ساعت 16 برگزار شود.

در این تمرین بازیکنان خارجی پرسپولیس در کنار ملی پوشان و چند نفر دیگر غایب خواهند بود.

تمرین پرسپولیس امروز پس از چند روز استراحت در شرایطی آغاز شد که سیدجلال حسینی در آن حضور نداشت.

در اتفاقی جالب سیدجلال حسینی سرمربی ارتش سرخ در تمرین امروز حاضر نشد. سیدجلال حسینی کاپیتان پرافتخار سرخپوشان که پس از پایان دوران بازیگری به دعوت یحیی گل محمدی به کادرفنی پیوست، در اولین سال مربیگری خود موفق شد با این تیم سه گانه را از آن خود کند.

اما با شروع تمرین سرخ پوشان، سیدجلال حسینی که در کادرفنی یحیی گل محمدی حضور داشت در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر نشد و باید دید دلیل آن چه بوده و آیا قصد بازگشت دارد یا خیر. پس از همکاری یحیی گل محمدی از این تیم جدا شد و تصمیم دیگری گرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)