افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

اولین تماشاخانه روباز با ظرفیت 150 نفر در صباشاه ساخته می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 388011
اولین تماشاخانه روباز با ظرفیت 150 نفر در صباشاه ساخته می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

سجاد برنجی در گفتگو با خبرنگار مهر از ساخت نخستین تماشاخانه روباز صبا شهر خبر داد و اظهار داشت: مدیریت شهری صبا شهر با ادامه سرانه فرهنگ سازی، ورزش، تفریح ​​و سرگرمی در این منطقه، ساخت اولین تماشاخانه روباز را در این منطقه ادامه می دهد. تئاتر هوایی و چشمه در پارک «شهروند» در دستور […]

سجاد برنجی در گفتگو با خبرنگار مهر از ساخت نخستین تماشاخانه روباز صبا شهر خبر داد و اظهار داشت: مدیریت شهری صبا شهر با ادامه سرانه فرهنگ سازی، ورزش، تفریح ​​و سرگرمی در این منطقه، ساخت اولین تماشاخانه روباز را در این منطقه ادامه می دهد. تئاتر هوایی و چشمه در پارک «شهروند» در دستور کار قرار گرفته است که طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

برنجی در تشریح جزئیات بیشتر این پروژه گفت: با توجه به رویکرد اصلی مدیریت شهری صباح شهر که همواره بر ایجاد نشاط در شهروندان متمرکز بوده است، مردم احساس نیاز می کنند که از یک مجموعه تفریحی برخوردار شوند. آمار و بستری برای ارائه آن به شهروندان فراهم شد.

شهردار صبا شهر با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری احداث پارک «شهروند» به عنوان مرکز تفریحی برای استفاده شهروندان صباح و شهرک های همجوار در دستور کار قرار گرفت، افزود: هم اکنون آبیاری، گل ها تکمیل و وارد شده است. عملیات کاشت و کف سازی و ساخت زمین والیبال ساحلی و زمین اسکیت و احداث ساختمان اداری و امنیتی و سرویس های بهداشتی.

وی در ادامه از برنامه های نیمه دوم سال 1403 در صبا شهر خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده کوچک سلام در حال بررسی تکمیل سرانه های دیگر پارک شهروند و اولی هستیم چشمه بیایید این شهر را با مساحت 800 متر در این باغ بسازیم.

اولین سالن تئاتر روباز با ظرفیت 150 نفر در صباشهر ساخته می شود

برنجی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده می توانیم به شهروندان قول دهیم که ظرف 15 روز آینده چشمه این پارک به اتمام رسیده و به بهره برداری می رسد.

شهردار صبا در خصوص جزئیات ساخت تماشاخانه روباز این شهر گفت: این تماشاخانه به مساحت 200 متر مربع و با ظرفیت 150 نفر در حال ساخت است و تکمیل و عرضه می شود. به جوانان و خانواده های صبا در روزهای آینده که طی آن می توانند از نمایش لذت ببرند. عموم مردم می توانند از برخی برنامه ها بهره مند شوند.

اولین سالن تئاتر روباز با ظرفیت 150 نفر در صباشهر ساخته می شود

برنجی همچنین به احداث مجتمع تفریحی و گردشگری برای مردم صباح اشاره کرد و گفت: انشالله تا قبل از پایان سال مجموعه تفریحی گردشگری را به مردم خوب، دلسوز و شریف صباح ارائه خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.