افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

اولین تغییر سرمربی لیگ برتر/مارکو اورلیو سرمربی خیبر شد

  • کد خبر : 374005
اولین تغییر سرمربی لیگ برتر/مارکو اورلیو سرمربی خیبر شد

به گزارش رکنا از لرستان؛ پس از نتایج نامطلوب تیم خیبر در 5 دیدار ابتدایی، در ادامه جلسه سرپرستی باشگاه خیبر با رضا مهاجری، این مربی باتجربه از سمت خود در تیم خیبر خرم آبادی برکنار شد و مارکو اورلیو دستیار او جایگزین وی شد. پیروزی مقابل بنف پوشان پایتخت اولین و آخرین پیروزی خیبر […]

به گزارش رکنا از لرستان؛ پس از نتایج نامطلوب تیم خیبر در 5 دیدار ابتدایی، در ادامه جلسه سرپرستی باشگاه خیبر با رضا مهاجری، این مربی باتجربه از سمت خود در تیم خیبر خرم آبادی برکنار شد و مارکو اورلیو دستیار او جایگزین وی شد.

پیروزی مقابل بنف پوشان پایتخت اولین و آخرین پیروزی خیبر در لیگ برتر محسوب می شود. پس از پیروزی مقابل شاگردان مهدی رحمتی، در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان به تساوی دست یافتند، تراکتورسازی تبریز را شکست دادند و به تساوی رسیدند. با فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان را گرفت.

این در حالی است که در ابتدای فصل، مدیران باشگاه خیبر تصمیم گرفتند تا سرمربی تیم قهرمان، رضا مهاجری را که تجربه حضور در لیگ برتر با تیم های مختلف از جمله نساجی، مکانیزری و پدیده را داشت، حفظ کنند.

مربی تاریخی خیبر که برای صعود این تیم به لیگ برتر از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد با تفکرات حرفه ای نتوانست این تیم را به میدان ببرد و نتایج ضعیف اخیر خیبر با وجود فوتبال زیبا باعث اخراج مهاجری زود هنگام شد. نیمکت شکل بگیرد و اتفاقی بیفتد که نباید بیفتد.

رضا مهاجری که روزهای تلخ و شیرینی را در فوتبال ایران سپری کرده است، پس از شکستن رکوردهای متوالی در فصل گذشته لیگ آزادگان و کسب عنوان قهرمانی، کار خود را با کسب 5 امتیاز از 5 بازی ابتدایی فصل جدید برتر آغاز کرد. لیگ که عملکردی است که باعث خوشحالی مدیران باشگاه شد، خیبر در آنجا نبود و همین موضوع باعث شد باشگاه از پایان همکاری مهاجری با خیبر خبر دهد و اخراج رضا مهاجری اولین تغییر روی نیمکت این تیم بود. در فصل جدید لیگ برتر ایران.

گفتنی است عملکرد رضا مهاجری در دیدار گذشته مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت.

امین پارسا/لرستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.