افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

اولین تصویر از خرید خارجی پرسپولیس با لباس قرمز + عکس.

  • کد خبر : 360519
اولین تصویر از خرید خارجی پرسپولیس با لباس قرمز + عکس.

لوکاس ژوائو مهاجم پرتغالی که پیش از این قرارداد الکترونیکی خود را با پرسپولیس امضا کرده بود، روز گذشته وارد تهران شد و امروز راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا با حضور رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه رسما قرارداد یک ساله خود را امضا کند. لوکاس ژوائو مهاجم پرتغالی که پیش از این قرارداد الکترونیکی […]

لوکاس ژوائو مهاجم پرتغالی که پیش از این قرارداد الکترونیکی خود را با پرسپولیس امضا کرده بود، روز گذشته وارد تهران شد و امروز راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا با حضور رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه رسما قرارداد یک ساله خود را امضا کند.

لوکاس ژوائو مهاجم پرتغالی که پیش از این قرارداد الکترونیکی خود را با پرسپولیس امضا کرده بود، روز گذشته وارد تهران شد و امروز راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا با حضور رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه رسما قرارداد یک ساله خود را امضا کند. این مهاجم باتجربه در بازدید از باشگاه اولین عکس رسمی خود را با پیراهن پرسپولیس در حین امضای قرارداد کاغذی نیز گرفت.

ژوائو که به عنوان یکی از مهم ترین خریدهای تابستانی پرسپولیس شناخته می شود، به عنوان مهره کلیدی خط حمله این تیم بازی خواهد کرد. او که سابقه بازی در لیگ های معتبر اروپایی را دارد، حالا به عنوان سومین خرید خارجی پرسپولیس پس از ایوب آلمود و الکسیس گاندوز به این تیم می پیوندد. این انتقال در حالی انجام شد که ژائو آخرین بازیکنی بود که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به ترکیب قرمزها اضافه شد.

مهاجم پرتغالی پس از امضای قرارداد رسمی با باشگاه، به سرعت خود را برای شرکت در تمرینات این تیم آماده می کند. او با دریافت ETC مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دیدارهای آینده نخواهد داشت و احتمالا هفته آینده در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

2080032208003320800342080035

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=360519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.