افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
12

اولین تصاویر واقعی از شارژر 240 وات ریلمی منتشر شدند

  • کد خبر : 14677

می‌رود «ریلمی جی نئو نئو 5» (Realme GT neo5) به زودی بازار می‌شود و گزارش‌ها از آن هستند که این اولین گوشی هوشمند خواهد بود که از فناوری جدید شارژ سریع سریع سریع سریع سریع و واتر ریلمی پشتیبانی می‌کند. این فناوری شارژ انگیز در 5 ژانویه (15 دی) رسماً رونمایی شد و امروز تصاویر […]

شارژر 240 وات ریلمی

می‌رود «ریلمی جی نئو نئو 5» (Realme GT neo5) به زودی بازار می‌شود و گزارش‌ها از آن هستند که این اولین گوشی هوشمند خواهد بود که از فناوری جدید شارژ سریع سریع سریع سریع سریع و واتر ریلمی پشتیبانی می‌کند. این فناوری شارژ انگیز در 5 ژانویه (15 دی) رسماً رونمایی شد و امروز تصاویر آن به صورت آنلاین منتشر شده است.

این آداپتور شارژ دارای شماره مدل VCKCJACH بوده و نام تجاری SuperVOOC را بر روی خود دارد. بر اساس که بر روی شارژر درج شده، است برق 20 ولت را با جریان 12 آمپر در خروجی خود کند که نتیجه آن توان فوق العاده 240 و می‌باشد.

شارژر 240 وات ریلمی

برند تجاری Supervooc به طور کلی شرکت اوپو اوپو اوپو اوپو اوپو اوپو اوپو اوپو اوپو اوپو اوپو اوپو اوپو اوپو دارد، از آنجایی که در تحقیق و تحقیق با ریلمی همکاری می کند، بنابراین کاملا منطقی است که ریلمی ریلمی از همین فناوری برای آن استفاده کند. محصولات خود استفاده استفاده. البته، به طور مشخص مشخص نیست که ریلمی نامی برای شارژر در نظر خواهد گرفت یا نه. منابع خبری فاش کرده اند که یک نسخه ضعیف تر از جی تی نئو 5 نیز با شارژ 150 وات وارد بازار خواهد شد.


ریلمی جی نئو 5 دارای دو سلول مخصوص باتری بود که هر کدام را به خود می برد و می تواند انرژی را بیشتر کند و ایمن تر را فراهم کند. در واقع برق 20 ولت 12 آمپر که از آداپتور می شود، پس از گوشی هوشمند به یک جریان 10 ولت 24 آمپر تبدیل می شود.

نسخه قبلی فوریه فوریه 2022 یک نمایش این فناوری در کنگره موبایل بارسلون دیده شد، و روز پنجشنبه همین هفته (15 دی)، مشاهده رونمایی رسمی آن آن پیشنهاد می‌کنیم روزهای آتی نیز حتماً پیگیر بخش اسمارتک نیوز بوده و رونمایی رسمی اولین شارژر 240 وات گوشی‌های هوشمند از دست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.