افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
4

اولین اوراق ارزی به ارزش 200 میلیون دلار منتشر می شود

  • کد خبر : 116244
اولین اوراق ارزی به ارزش 200 میلیون دلار منتشر می شود

به گزارش بازار، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت در مراسم افتتاح سامانه فارابانک گفت: هفته آینده با دستور رئیس کل بانک مرکزی اولین اوراق ارزی به مبلغ 200 میلیون دلار را منتشر خواهیم کرد. که گام مهمی در حوزه تامین مالی است. این یک سکه است. وی افزود: 800 میلیون دلار از سهام این […]

به گزارش بازار، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت در مراسم افتتاح سامانه فارابانک گفت: هفته آینده با دستور رئیس کل بانک مرکزی اولین اوراق ارزی به مبلغ 200 میلیون دلار را منتشر خواهیم کرد. که گام مهمی در حوزه تامین مالی است. این یک سکه است.

وی افزود: 800 میلیون دلار از سهام این بانک را برای پوشش حقوق شرکت ملی نفت به صندوق توسعه ملی می فروشیم و تا پایان ماه آینده نیز 6 درصد از سهام بانک را به صندوق بازنشستگی تحویل خواهیم داد. بانک ها و 130 درصد مطالبات نفتی تا پایان سال.

وی افزود: ایجاد شعبه و بانک در چین را پیگیری کرده ایم و طبق دستور معاون اول رئیس جمهور در دستور کار قرار گرفته و دستور افزایش سرمایه بانک ملت از 300 هزار را نیز دریافت کرده ایم. میلیارد تا 710 هزار میلیارد

وی افزود: بانک ملت در اکثر شاخص‌ها از جمله کفایت سرمایه و نقدینگی در وضعیت خوبی قرار دارد، زیرا از بانک مرکزی اضافه برداشت نداشته‌ایم.

دولت آبادی تصریح کرد: کل سود عملیاتی بانک های بورسی و غیر بورسی بدون بانک ملت 317 میلیارد بوده و بانک ملت به تنهایی 237 میلیارد سود عملیاتی داشته است که این یعنی 75 درصد از کل سود بانک های بورسی و غیر بورسی. متعلق به بانک ملت است.

وی افزود: بانک ملت به منظور ارائه تسهیلات به صورت حضوری خدمات مختلفی را ارائه کرده است که از ابتدای افتتاح حساب تا پایان پرداخت وام تمامی مراحل به صورت حضوری انجام می شود، این سامانه برای پرداخت تسهیلات به صورت حضوری طراحی شده است. .

مدیرعامل بانک ملت تصریح کرد: برای دسترسی به تسهیلات در نقاط مختلف کشور 7 هزار دفتر خدمات پیشخوان دولت را به شعب بانک ملت اضافه کرده ایم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.