افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

اولین اطلاعات در مورد پردازنده گلکسی اس 27 به بیرون درز کرد

  • کد خبر : 407914
اولین اطلاعات در مورد پردازنده گلکسی اس 27 به بیرون درز کرد

اگرچه سامسونگ هنوز سری گلکسی اس 25 را معرفی نکرده است، اما اطلاعاتی در مورد سری آتی، گلکسی اس 26 و حتی گلکسی اس 27 به بیرون درز کرده است. طبق گزارش رسانه های کره ای، سامسونگ توسعه تراشه جدید خود با نام Exynos 2700 را برای این سری آغاز کرده است. با دی جی […]

اگرچه سامسونگ هنوز سری گلکسی اس 25 را معرفی نکرده است، اما اطلاعاتی در مورد سری آتی، گلکسی اس 26 و حتی گلکسی اس 27 به بیرون درز کرده است. طبق گزارش رسانه های کره ای، سامسونگ توسعه تراشه جدید خود با نام Exynos 2700 را برای این سری آغاز کرده است. با دی جی همراه باشید.

تراشه Exynos 2700: قلب تپنده سری Galaxy S27

تراشه Exynos 2700 با کد Ulysses قرار است بر اساس نسل دوم فناوری ساخت 2 نانومتری سامسونگ یا SF2P ساخته شود. این فناوری جدید بهبودهای قابل توجهی را در عملکرد و مصرف انرژی نوید می دهد. بنابراین انتظار می رود عملکرد این تراشه نسبت به نسل های قبلی 12 درصد بهبود یابد، مصرف برق 25 درصد کاهش یابد و اندازه تراشه 8 درصد کاهش یابد. این بهبودها مستقیماً بر کارایی و بهره وری دستگاه تأثیر می گذارد و تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

زمان تولید و عرضه انبوه

سامسونگ قصد دارد تولید انبوه این تراشه را در سال 2026 آغاز کند تا آن را به موقع برای سری گلکسی اس 27 آماده کند که قرار است در سال 2027 عرضه شود. این زمان نشان دهنده برنامه ریزی دقیق سامسونگ برای آماده سازی سری پرچمداران بعدی خود با آخرین فناوری های موجود است. با توجه به اینکه این تراشه مبتنی بر فناوری 2 نانومتری است، انتظار می‌رود سری گلکسی اس 27 در مقایسه با نسل‌های قبلی گام بزرگی از نظر مصرف باتری و عملکرد باشد.

پیشرفت های تکنولوژیکی در تراشه Exynos 2700

فناوری ساخت 2 نانومتری نه تنها به بهبود عملکرد و مصرف انرژی کمک می کند، بلکه باعث می شود تراشه های کوچکتر با عملکرد بالاتر طراحی شوند. با کاهش اندازه تراشه، فضای بیشتری برای قرار دادن اجزای دیگر در گوشی در دسترس است و به طراحان سامسونگ اجازه می‌دهد دستگاه‌های نازک‌تر و سبک‌تری تولید کنند. از طرفی کاهش مصرف انرژی به معنای طول عمر بیشتر باتری است که یکی از مهم ترین عوامل در گوشی های هوشمند امروزی است.

رقابت با تراشه های دیگر

با توسعه تراشه اگزینوس 2700، سامسونگ قصد دارد نه تنها با رقبایی مانند کوالکام و اپل در بازار تراشه موبایل، بلکه با سازندگان چینی نیز رقابت کند. این تراشه احتمالا یکی از مهم ترین عوامل متمایز کننده سری گلکسی اس 27 از سایر گوشی های هوشمند موجود در بازار خواهد بود و می تواند سامسونگ را در جایگاه بالاتری در رقابت جهانی قرار دهد.

نتیجه گیری

با توجه به جزئیات منتشر شده، سری گلکسی اس 27 یکی از پیشرفته ترین گوشی های سامسونگ خواهد بود که با تراشه قدرتمند اگزینوس 2700 عرضه می شود و این تراشه بر اساس فناوری 2 نانومتری سامسونگ ساخته شده و نوید عملکرد بهتر، مصرف انرژی کمتر و طراحی پیشرفته تر را می دهد . اگرچه هنوز راه زیادی تا عرضه رسمی این سری باقی مانده است، اما این اطلاعات اولیه نشان از تلاش سامسونگ برای بهبود و به روز رسانی مستمر فناوری های این شرکت کره ای دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.