افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

اولویت وزارت جهاد کشاورزی در دولت چهاردهم کشاورز محوری است

  • کد خبر : 338353
اولویت وزارت جهاد کشاورزی در دولت چهاردهم کشاورز محوری است

به گزارش بازار، غلامرضا نوری وزیر جهاد کشاورزی در سومین روز کاری خود سفری یک روزه به زادگاهش داشت. نوری قزلجه در بدو ورود مورد استقبال پرشور مردم بستان آباد قرار گرفت. سپس بر مزار شهدای گمنام رفت و به آرمان های امام و شهدا تجدید وفاداری کرد. وزیر جهاد کشاورزی در ادامه با حضور […]

به گزارش بازار، غلامرضا نوری وزیر جهاد کشاورزی در سومین روز کاری خود سفری یک روزه به زادگاهش داشت. نوری قزلجه در بدو ورود مورد استقبال پرشور مردم بستان آباد قرار گرفت.

سپس بر مزار شهدای گمنام رفت و به آرمان های امام و شهدا تجدید وفاداری کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه با حضور در نماز جمعه بستان آباد و تجمع نمازگزاران این شهرستان، در سخنانی به مردم شهرستان کیشور و بستان آباد در انتخابات استانی خیر و برکت داد و به برنامه ها و گفت وگوها رای داد. توسط مسعود المدیجیان

وی در ادامه انتخاب کابینه توسط رئیس جمهور از دیدگاه ها و گروه های مختلف و رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس به این تنوع سلیقه ها و سخنرانی ها در دولت، آن را آغازی بر همفکری، همدلی و همدلی دانست. همکاری واقعی در کشور توسعه و راه حل گفت: قطعا اعضای هیئت دولت و همه دولتمردان از این توافق، همدلی و همراهی مجلس و ارکان نظام به ویژه حمایت های مقام معظم رهبری قدردانی خواهند کرد و ما نیز قدردانی خواهیم کرد. برای پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وزیر جهادکشاورزی همچنین به برنامه های خود در وزارت جهادکشاورزی اشاره کرد و گفت: همانطور که در برنامه خود به مجلس تاکید کردم محور برنامه های جهادکشاورزی در دوره جدید کشاورز و تولید خواهد بود.

وی ادامه داد: در دوره جدید حرف و مطالبات کشاورزان و تولیدکنندگان حرف اول را می زند، با کشاورز و تولیدکننده مقابله نمی کنیم بلکه در کنار آنها تولید و کشاورزی را توسعه می دهیم.

وی در ادامه به مشکلات منطقه از جمله در حوزه آب شرب اشاره کرد و تاکید کرد: در زمینه انتقال آب از سد کلغان برای مصارف انسانی و بهداشتی در منطقه اقدامات خوبی انجام شده است و دولت جدید این موضوع را انجام خواهد داد. همچنین برای تکمیل این پروژه و رفع مشکل کمبود آب شرب شهر تلاش شود.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی و همراهی شهروندان در دوران نمایندگی شهروندی گفت: برای ادامه این مسیر سخت خدمت به مردم در جبهه دیگری از نظام همچنان نیازمند دعا و همکاری مردم شهرستان هستم. “.

در ادامه وزیر جهاد کشاورزی به تشریح برنامه های اولویت دار خود برای وزارت جهاد کشاورزی پرداخت.

وی از پرداخت مطالبات گندمکاران در پایان شهریور ماه خبر داد و همچنین اولین و ضروری ترین کار خود را تعیین قیمت گندم سال آینده عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.