افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

اولویت های SEC برای سال 2025 منتشر شد: دوباره ارزهای دیجیتال

  • کد خبر : 406462
اولویت های SEC برای سال 2025 منتشر شد: دوباره ارزهای دیجیتال

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در اطلاعیه ای اولویت های شما برای سال 2025 منتشر کرده است و نام ارزهای دیجیتال دوباره در فهرست اهداف این آژانس به چشم می خورد. به نظر می رسد حتی با تغییر احتمالی رئیس کمیسیون مبادلات، این آژانس همچنان روی صنعت کریپتو و ارزهای دیجیتال تمرکز […]

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در اطلاعیه ای اولویت های شما برای سال 2025 منتشر کرده است و نام ارزهای دیجیتال دوباره در فهرست اهداف این آژانس به چشم می خورد. به نظر می رسد حتی با تغییر احتمالی رئیس کمیسیون مبادلات، این آژانس همچنان روی صنعت کریپتو و ارزهای دیجیتال تمرکز خواهد کرد.

به گزارش اسمارتک نیوز، در فهرست اولویت های 2025 کمیسیون بورس آمریکا که توسط دپارتمان بازرسی آن منتشر شده است، نام “دارایی های دیجیتال” و “محصولات و خدمات مرتبط با آنها” قابل مشاهده است.

بر اساس این اعلامیه، این رگولاتور قصد دارد در سال آینده به فعالیت خود ادامه دهد “تامین سکه، فروش، مشاوره سرمایه گذاری، تجارت و سایر فعالیت های مرتبط با دارایی های رمزنگاری شده” تمرکز در این اطلاعیه همچنین به وضوح نام صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین و اتریوم (ETF) ذکر شده است.

کمیسیون بورس آمریکا می گوید:

با توجه به نوسانات و فعالیت‌های مرتبط با بازار دارایی‌های دیجیتال، آژانس به نظارت و در صورت لزوم بررسی شرکت‌های ثبت‌شده ارائه‌دهنده خدمات مرتبط با این دارایی‌ها ادامه خواهد داد.

بخش بازرسی کمیسیون بورس و اوراق بهادار قرار است اقدامات شرکت‌های ثبت‌شده را در رسیدگی به ریسک‌های تکنولوژیکی مرتبط با استفاده از بلاک چین و فناوری دفتر کل توزیع‌شده، از جمله ریسک‌های مربوط به امنیت دارایی‌های دیجیتال، ارزیابی کند.

به گفته کیث کسیدی، رئیس بخش بازرسی SEC، فهرست اولویت های SEC حوزه های مهمی را هدف قرار می دهد که خطر افزایش ریسک برای سرمایه گذاران را دارد. این به معنای رویکرد کمیسیون بورس به دارایی های دیجیتال در سال 2025 است تغییر نخواهد کرد.

گری جنسلر، رئیس SEC نیز به لزوم حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل جذب سرمایه اشاره کرد و خاطرنشان کرد که بخش بازرسی به شرکت ها در درک قوانین کمک می کند.

اضافه شدن اسامی ETF های نقطه ای نشان دهنده تغییر در اولویت های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مقایسه با اولویت های سال 2024 است. SEC ابتدا ETF های بیت کوین نقدی را در ژانویه تایید کرد و سپس اجازه داد ETF های اتریوم در ماه می راه اندازی شوند.

تغییر در ریاست سازمان بورس؟

اگرچه دوره ریاست جنسلر در کمیسیون بورس در ژوئن 2026 به پایان می رسد، بسیاری از کارشناسان پیش بینی کرده اند که او ژانویه 2025 پس از روی کار آمدن دولت جدید، وی از سمت خود برکنار خواهد شد.

همانطور که گزارش دادیم، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه، در کنفرانس بیت کوین در ماه ژوئیه متعهد شد که در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور، گنسلر را از ریاست SEC در اولین روز ریاستش برکنار خواهد کرد. کاملا هریس، نامزد دموکرات نیز ظاهراً به دنبال یافتن جایگزین‌های بالقوه برای جنسلر است.

در سال‌های گذشته، بسیاری از رویکرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در قبال ارزهای دیجیتال و سرکوب‌های نظارتی آن انتقاد کرده‌اند. این آژانس طی سال‌ها از تعداد زیادی از شرکت‌های رمزنگاری شکایت کرده و در برخی دادگاه‌ها ضرر کرده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-22 22:00:06

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.