افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

اولویت با ساماندهی حاشیه شهر کرمان باشد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 196153
اولویت با ساماندهی حاشیه شهر کرمان باشد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، سید مهدی قویدل صبح دوشنبه از نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار و معاون وزیر دادگستری استان کرمان به همراه شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و گروهی از مدیران کل از برخی پروژه های شهری در شهر کرمان افزود: دستگاه قضایی استان آمادگی دارد با حمایت های حقوقی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سید مهدی قویدل صبح دوشنبه از نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار و معاون وزیر دادگستری استان کرمان به همراه شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و گروهی از مدیران کل از برخی پروژه های شهری در شهر کرمان افزود: دستگاه قضایی استان آمادگی دارد با حمایت های حقوقی و قضایی از مجموعه شهرداری برای رفع مشکلات شهری نقش خود را ایفا کند.

این مقام قضایی خواستار تقویت مشارکت شهرداری استان با بخش خصوصی شد و تصریح کرد: بخش خصوصی می تواند در توسعه شهری بسیار موفق باشد و شهرداری کرمان باید از این ظرفیت استفاده کند.

او گفت که با وجود همه چیز و در حال حاضر وضعیت فضای شهری در حاشیه شهر کرمان مساعد نیست، افزود: نیاز به نورپردازی خیابان ها، احداث فضای سبز و پارک و آسفالت معابر حاشیه شهر کرمان در دستور کار شهرداری کرمان قرار گیرد.

شواهدی مبنی بر تعامل سازنده بین نهادهای نگهداری در محل آبادانی و عمران و آبادانی شهر کرمان تاکید و بیان کرد: اولویت با مناطق کم برخوردار شهر کرمان با همکاری نهادهای متولی توسعه و عمران آن منطقه باشد.

معاون عدالت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان بیان کرد: شهرداری ها وظایف و اختیارات زیادی دارند و در بسیاری از تصمیم گیری ها می بینم آنها مستقل هستند، بنابراین لازم است از این ویژگی برای حل مشکلات موجود نهایت استفاده را ببرید درخواست دادن حمل

وی کمبود پارکینگ عمومی در سطح شهر را یکی از دلایل تردد در شهر کرمان دانست و افزود: یکی دیگر از مشکلات شهر کرمان نبود مسیرهای دسترسی به خیابان های اصلی شهر است و ضروری است که شهرداری کرمان برای رفع این مشکل اقداماتی انجام می دهد.

دنبال محسن توسیرکانی شهردار کرمان با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی شهرداری گفت: از جمله مشکلات کنونی می توان به مسائلی چون روشنایی عمومی، ترافیک شهری، مشکلات حاشیه نشینی شهر و تصرف غیرقانونی اراضی اطراف پروژه شهدای خلبان اشاره کرد. پل شهرستان.

گفتنی است در بازدید میدانی صبح امروز مدیران ارشد استان، اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری و مدیران شهری از میدان آزادی شهر کرمان، نحوه طراحی مناسب سازی این میدان مورد بررسی قرار گرفت و با حضور مدیران ارشد استان وضعیت ساخت و ساز تقاطع مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. همسطح نیست از شهدای خلبان عیادت شد. و اعلام کنید تاکنون 60 درصد از فاز اول پل شهدای خلبان اجرا شده، قطعه ها به طور کامل در کارگاه تولید شده و 370 شمع نیز اجرا شده است.

لازم به ذکر است جلسه جمع بندی بازدید در محل مدیران استان و شهرستان کرمان صبح امروز با حضور استاندار کرمان، معاون عدالت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان مدیر کل راه و شهرسازی استان، اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری و مدیران شهر کرمان در تالار افتخارات شهرداری کرمان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.